search
menu

هتل Saint-Petersburg Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saint-Petersburg Hotel
مکان‌های نزدیک هتل سن پترزبورگ

درباره هتل Saint-Petersburg Hotel


هتل ۴ ستاره سن‌پترزبورگ منظره زیبایی از رود نوا و شهر دیدنی سن پترزبورگ را در قاب پنجره اتاقتان به تصویر می‌کشد. هتل Saint-Petersburg Hotel که در مرکز منطقه پیروگوف واقع شده است، از امکاناتی متعددی نظیر پارکینگ، اتاق اجلاس، رستوران، فروشگاه، سالن زیبایی و کافی‌شاپ برخوردار بوده و خدماتی نظیر سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، پذیرش خصوصی، تبدیل ارز، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.<
تمامی اتاق‌های هتل سن پترزبورگ از دکوراسیونی زیبا، مبلمانی شیک و پنجره وسیعی با نمایی ۱۸۰ درجه از رود نوا برخوردار بوده و به تجهیزاتی نظیر تلویزیون کابلی، میز و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند. از دیگر مزایای اقامت در هتل سن پترزبورگ این است که میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از رستوران‌های دنج و باکیفیت هتل Saint-Petersburg Hotel بهره‌مند شوند. رستوران برینگ (Bering) قادر است با منویی بلندبالا از غذاهای خوشمزه اروپایی و ژاپنی، رضایت هر گردشگر مشکل‌پسندی را جلب کند. رستوران لا ویو (La Vue) نیز که پرفراز بام هتل سن پترزبورگ واقع‌شده، از ۵ سالن ناهارخوری برخوردار بوده و نمای بی‌نظیر و وسیعی از رود نوا را به میهمانان خود هدیه می‌کند. علاوه براین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی و اسنک در هتل تدارک دیده شده. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل سن پترزبورگ بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. لازم به ذکر است اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل سن پترزبورگ در قبال پرداخت هزینه آزاد می‌باشد.
گفتنی است که هتل سن پترزبورگ از نظر موقعیت جغرافیایی Saint-Petersburg Hotel در مکان بسیار مناسبی قرارگرفته و میهمانان می‌توانند در اندک زمانی به جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر موزه ارمیتاژ، مسجد سن‌پترزبورگ، کاخ تابستانی و کلیسای سینت سامپسون دسترسی داشته باشند. هتل سن پترزبورگدر منطقه قرار Vyborgsky دارد که بهترین گزینه برای مسافرانی است که به مناظر ساختمان‌های شهر، تور و گشت وگذار علاقه‌مند هستند.

مکان‌های نزدیک هتل سن پترزبورگ


باغ تابستانی تا هتل سن پترزبورگ:۱.۴ کیلومتر
کلیسای ناجی در خون تا هتل سن پترزبورگ: ۲ کیلومتر
موزه ارمیتاژ تا هتل سن پترزبورگ:۲.۴ کیلومتر
موزه Faberge تا هتل سن پترزبورگ: ۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است