search
menu

هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg
مکا‌های نزدیک به هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ

درباره هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg


هتل لاهتا پلازا که از هتل‌های ۴ ستاره سن‌پترزبورگ است که به علت قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی شهر سن پترزبورگ، از محبوبیت بسیاری میان گردشگران برخوردار است. هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg از امکانات بی‌شماری نظیر مرکز تناسب‌اندام، رستوران، اتاق‌ هایپوآلرژیک (ضدآلرژی)، سالن زیبایی، مرکز اسپا، سونا و پارکینگ اختصاصی بهره‌مند بوده و خدمات فراوانی چون پرستاری از کودکان، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و ماساژ را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.
علاوه بر امکانات فوق، کلیه واحدهای اقامتی هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ از دکوراسیونی زیبا برخوردار بوده و به تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون صفحه تخت، مبلمانی مدرن و تمامی امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده تجهیز شده‌اند. گفتنی است که میهمانان هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg می‌توانند هر روز صبح به رستوران شیک هتل مراجعه کرده و صبحانه مورد علاقه خود را از پیشخوان هتل انتخاب و نوش جان کنند.
از جمله مزیت‌های برتر هتل لاهتا پلازا سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل لاهتا پلازا بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
همان‌طور که گفته شد هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ از موقعیت جغرافیایی خوبی بهره‌مند بوده و در نزدیکی منطقه محبوب پریمورسکی واقع شده است. فاصله اندک هتل Lahta Plaza Hotel Saint Petersburg به اماکن دیدنی نظیر ورزشگاه کیروف، ورزشگاه سن‌پترزبورگ، سالن ورزشی سرپوشیده سیبور و کاخ یلاگین سبب شده است که هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ به انتخاب اول بسیاری از ورزش دوستان مبدل شود. همچنین در نزدیکی هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ ایستگاه مترویی واقع شده است که از طریق آن می‌توان به تمامی نقاط شهر دسترسی داشت.

مکا‌های نزدیک به هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ



موزه ارمیتاژ تا هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ: ۸.۷ کیلومتر
کلیسای جامع سنت ایزاک تا هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ: ۸.۸ کیلومتر
تالار اپرا مارینسکی تا هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ: ۹.۱ کیلومتر
باغ تابستانه تا هتل لاهتا پلازا سن پترزبورگ:۹.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است