search
menu

هتل Hotel Imperial Art Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Imperial Art Saint Petersburg
مکان‌های نزدیک به هتل آرت سن پترزبورگ

درباره هتل Hotel Imperial Art Saint Petersburg


هتل امپریال آرت “Imperial Art” هتلی ۴ ستاره در قلب شهر سن پترزبورگ واقع شده و از طرفی یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی سن پترزبورگ به شمار می‌رود. در سفر به سن پترزبورگ، اگر علاقه به هنر، موزه‌ها، گالری‌ها و فرهنگ محلی مردم دارید به منطقه شینترانلی کشیده می‌شوید، پس همان بهتر که هتل اقامتتان را نزدیک این منطقه انتخاب کنید و پیاده به سمت موزه‌ها و معماری‌های چشم‌گیر بناهای معروف شهر راه بیافتید.
هتل امپریال آرت سن پترزبورگ از موزه دولتی روسیه ۱ کیلومتر و از کلیسای جامع سنت اسحاق ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد و با پای پیاده ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان می‌برد که به کلیسای ناجی در خون، میدان پالاس و موزه آرمیتاژ رسید.
بسته به نوع اتاقی که در هتل Hotel Imperial Art Saint Petersburg انتخاب می‌کنید از امکانات و فضای متفاوتی برخوردار می‌شوید ولی همه اتاق‌ها به تلویزیون، میز و اینترنت رایگان مجهز هستند. مهمانان صبح‌شان را با پذیرایی از خود در رستوران سلف سرویس هتل شروع کرده و برای گشت‌وگذار بیرون می‌روند، نزدیک‌ترین بنایی که بعد از ۵ دقیقه پیاده‌روی جلویشان سبز می‌شود ساختمان معروف تئاتر بولشوی است. علاوه بر رستوران هتل امپریال آرت سن پترزبورگ با تنوعی از غذاهای اروپایی و روسی برای نوشیدن و یا خوردن غذا می‌توانید از دستگاه‌های ماشینی که در هتل تعبیه شده استفاده کنید.
قبل انتخاب این هتل بهتر است یک سری نکات منفی هتل را هم بدانید، نبود پارکینگ، تهویه مطبوع، سرویس شاتل فرودگاهی و خدمات خشکشویی و لباسشویی از جمله این موارد هستند ولی خوش‌برخوردی کادر پذیرش Hotel Imperial Art Saint Petersburg صبحانه‌های لذیذ، اتاق‌هایی با محیط گرم و خوش‌خواب‌های بسیار راحت از مزیت‌های هتل امپریال آرت به شمار می‌روند. هتل امپریال آرت در منطقه قرار Tsentralny سن پترزبورگ دارد که بهترین گزینه برای مسافرانی است که به موزه، فرهنگ و هنر علاقه‌مند هستند. تنها در چند قدمی هتل کاخ زیبای Vorontsov و مرکز خرید قرار دارد که بهترین مکان برای دوستداران هنر و خرید در سن پترزبورگ است.

مکان‌های نزدیک به هتل آرت سن پترزبورگ


فاصله موزه faberge تا هتل آرت سن پترزبورگ: ۹۰۰ متر
فاصله کلیسای ناجی در خون تا هتل آرت سن پترزبورگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله کلیسای جامع سنت ایزاک تا هتل آرت سن پترزبورگ: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است