search
menu

هتل Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg
امکانات و خدمات عمومی هتل پارک کرستوفسکی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل پارک کرستوفسکی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg


هتل پارک کرستوفسکی از هتل های ۳ ستاره و باسابقه سن پترزبورگ است که در لبه جزیره کرستوفسکی و مرز بین آب های خلیج فنلاند و پوشش سرسبز و جنگلی پارک کرستوفسکی واقع شده است. جایی که از مرکز شهر زیاد دور نیست و دسترسی راحتی به فرودگاه دارد. هتل پارک کرستوفسکی بیش تر به خاطر چشم اندازهای زیبا، محوطه آرام و سرسبز و غذاهای باکیفیتش بر سر زبان گردشگران افتاده است. اگر هنگام رزرو بلیط هواپیما سن پترزبورگ به فکر اقامت در مکانی دنج و آرام هستید، هتل پارک کرستوفسکی می تواند این خواسته شما را به بهترین نحو برآورده سازد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک کرستوفسکی


این هتل مدرن از سال ۲۰۰۹ در این منطقه تاسیس شده و به همت همین تجربه طولانی خود از کادر مجربی برخوردار است که مهمان نوازی آن زبانزد گردشگران و مهمانان هتل شده است. برای رفاه بیش تر مهمانان، هر ۳۰ دقیقه سرویس شاتل رایگانی از هتل تا ایستگاه مترو کرستوفسکی اوستروف ارائه می شود. حتی در صورت درخواست مهمانان، هتل Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg به استقبال آن ها در فرودگاه یا ایستگاه قطار می رود. از چشم اندازهای زیبای هتل که بگذریم، واحدهای اقامتی دلباز، طیف گسترده غذا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های جلسه، سالن اجتماعات، اتاق های خانواده و مغازه کادویی از امکانات و خدماتی هستند که برای مهمانانش آماده کرده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پارک کرستوفسکی در ۴ طبقه ساخته و ۱۹۴ واحد اقامتی آن در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند؛ اتاق های تویین هتل Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg به سبک کلاسیک و با رنگ های گرم دکور شده اند، دارای چشم اندازهایی از پارک، کانال، استادیوم و یا محوطه هتل هستند. سوئیت های ۲ خوابه یا اتاق خانواده اگزکیوتیو برای سفرهای گروهی یا خانوادگی مناسبند و در هر اتاقشان حمامی اختصاصی دارند. در این اتاق ها اتو، حوله، ۲ تلویزیون و مینی بار گنجانده شده است.
سوئیت های ۳ خوابه هتل نیز برای خانواده های پرجمعیت مناسب ترند و هر کدام از اتاق های سوئیت دارای ۴ تخت یکنفره هستند. واحدهای لوکس این هتل که سوئیت هایی ۲ خوابه هستند با مبلمان و اثاثیه چوب ماهون دکور شده اند و با جزئیاتی که در دکوراسیون آن ها به کار رفته، چشم و قلبتان را تسخیر می کنند، واحدهای لوکس دارای بخش نشیمن جدا، اتو، دمپایی، حوله و مینی بار هستند.

امکانات رستوران


هر ضیافت و مهمانی یا بهتر است بگوییم هر تعطیلاتی با صرف غذاهای لذیذ شروع می شود. در سفر به سن پترزبورگ هر ایونت یا مهمانی که در برنامه خود دارید،‌ چه شامی با دوستان باشد و چه ضیافتی با همکاران و یا مراسم ازدواج به تیم مجرب هتل پارک کرستوفسکی بسپارید. دکوراسیون و طراحی رستوران Elagin این هتل دقیقا مناسب چنین مراسم هایی است. بزرگ ترین رستوران هتل نیز رستوران کرتوفسکی است که با ظرفیت ۳۰۰ نفر می تواند میزبان مراسم های بزرگ تر شما باشد.
رستوران Verandah هم به خاطر کادر حرفه ای و منوی بسیار متنوعش شهرتی در سن پترزبورگ دست و پا کرده است. پیتزاها و برگرهای این رستوران بسیار لذیذند. علاوه بر این ها تراس تابستانی هتل با منوی غذاهای فصلی از مهمانان پذیرایی می کند. گوشت و ماهی گریل شده و سوپ های این رستوران را باید چشید. برای نوشیدن یک فنجان قهوه رمانتیک و گوش سپردن به موسیقی آرام نیز می توانید به بار لابی هتل سر بزنید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


به جرات می توان گفت همه چیز در هتل ۳ ستاره Hotel Park Krestovskiy Saint Petersburg عالیست، چون بازخوردهای مثبت مهمانانش چنین نشان می دهند. با قرارگیری هتل در کنار پارک کرتوفسکی بساط تفریحات مهمانان برپاست. از این گذشته هتل دارای زمین تنیس است که می توان با هماهنگی قبلی اقدام به رزرو آن کرد. در این هتل می توانید در مسیر دوچرخه سواری المپیک رکاب بزنید، به اسب سواری بروید یا برای طبیعت گردی و کوهپیمایی دل به طبیعت سرسبز اطراف هتل بزنید یا حتی همراه با راهنمای تور محلی به آشنایی با فرهنگ مردمان سن پترزبورگ بروید.

فاصله هتل پارک کرستوفسکی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورزشگاه کرستوفسکی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی دیو استرو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ یلاگین: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ زمستانی: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت ایزاک: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است