search
menu

هتل Grand Catherine Palace Hotel Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Catherine Palace Hotel Saint Petersburg
مکان‌های نزدیک هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ

درباره هتل Grand Catherine Palace Hotel Saint Petersburg


هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ هتل ۴ ستاره با دنیای مدرن و رنگین اتاق‌هایش محیط خانه را برای مهمانانش تداعی کرده و با فاصله کمی که از مراکز هنری، موزه‌ها و مراکز فرهنگی شهر دارد عاشقان هنر را جذب می‌کند. اتاق‌های هتل “Grand Catherine Palace” در ۴ دسته طبقه‌بندی شده‌اند اما هر کدام را انتخاب کنید از امکاناتی مثل حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه‌تخت، شامپو، صندوق امانت، میز، کمد و اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوید. ضمنا دیوارهای اتاق عایق صدا هستند و پنجره‌های ساختمان هم دوجداره‌اند و شما را از شر صداهای مزاحم راحت می‌کنند. ناگفته نماند که هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ فاقد پارکینگ و تهویه مطبوع است.
بین ساعات ۷ تا ۱۰ صبح صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود ولی در نظر داشته باشید که صبحانه‌های هتل گرند کاترین پالاس رایگان نیستند و برای میل وعده‌‌های دیگر بهتر است به رستوران‌های اطراف سربزنید.
در اینجا می‌توانید با پای پیاده به موزه دولتی روسیه رفت که تنها ۸۰۰ متر با ساختمان هتل Grand Catherine Palace Hotel Saint Petersburg فاصله دارد. موزه آرمیتاژ، کلیساهای ناجی در خون و سنت ایزاک نیز چندان دور نیستند. از نظر دسترسی به نقاط مختلف شهر دغدغه‌ای نخواهید داشت. از هتل تا ایستگاه‌های مترو ۲ تا ۶ دقیقه پیاده راه است و پذیرش ۲۴ ساعته هتل شما در تهیه بلیط بناها و موزه‌ها راهنمایی می‌کند. البته برای استفاده از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ هم باید درخواستتان را با پذیرش درمیان بگذارید. هتل Grand Catherine Palace Hotel Saint Petersburg در منطقه Tsentralny سن پترزبورگ قرار دارد که بهترین گزینه برای مسافرانی است که به موزه، فرهنگ و هنر علاقه‌مند هستند.

مکان‌های نزدیک هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ


فاصله کلیسای ناجی در خون تا هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ: ۵۰۰ متر
فاصله موزه faberge تا هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ: ۸۰۰ متر
فاصله موزه هرمیتاژ تا هتل گرند کاترین پالاس سن پترزبورگ: ۹۰۰ متر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است