search
menu

هتل A-HOTEL Fontanka Saint Petersburg

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A-HOTEL Fontanka Saint Petersburg

درباره هتل A-HOTEL Fontanka Saint Petersburg


هتل ۳ ستاره فونتانکا سن‌ پترزبورگ “A hotel Fontanka” رای کسانی که جای متوسطی با هزینه معقولانه در نظر داشته باشند یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی آن منطقه است. اگر به شوق ماجراجویی تاریخی، هنری و معماری به سن پترزبورگ رفته‌اید هتلی را در منطقه ادمیرالتیسکی انتخاب کنید تا هم با فاصله چند دقیقه‌ای به جاذبه‌های معروف شهر دسترسی داشته باشید و هم از تفریحاتتان نمانید.
با اینکه هتل اثاثیه قدیمی دارد و اتاق‌های چندان بزرگی ندارد ولی با انتخاب هتل فونتانکا سن پترزبورگ به غیر از هزینه مناسب اقامت از مزیت‌های دیگری هم بهره‌مند می‌شوید، مثلا هتل A-HOTEL Fontanka Saint Petersburg به حیوان خانگیتان هم اجازه اقامت می‌دهد گرچه مبلغی را برای این سرویس دریافت می‌کند. حتی برای بازنماندن از ورزش‌های روزانه باشگاهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمنا می‌توانید بلیط جاذبه‌ها و برنامه‌های شهر سن پترزبورگ را از کادر پذیرش دریافت کنید و در تورهای مربوط به فرهنگ محلی شهر، تور پیاده‌روی و کوه‌پیمایی شرکت کنید. از این گذشته با پرداخت هزینه می‌توانید از تسهیلات مربوط به قرارهای کاری و سرویس شاتل فرودگاهی هتل فونتانکا سن پترزبورگ بهره‌مند شوید. رستوران Avenue هتل با تنوعی از غذاهای اروپایی پذیرای مهمانان هتل A-HOTEL Fontanka Saint Petersburg است. علاوه براین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده.
اتاق‌های هتل فونتانکا حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون و بخش کوچکی مجهز به میز کار و چراغ مطالعه دارند که در مجموع هم محیط دنجی برای انجام امور کاریتان خواهد بود و هم آسایشتان را تضمین می‌کند. هتل فونتانکا سن پترزبورگ به مسیر رودخانه نزدیک است از این رو بهترین مکان برای قدم‌زنی‌های صبحگاهی یا عصرانه. جاذبه‌هایی مثل میدان پالاس، موزه آرمیتاژ فاصله کمی با هتل فونتانکا سن پترزبورگ دارند، اطراف ساختمان پر از کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی است که منوهای رنگارنگی دارند و غذاهای معرکه‌ای سرو می‌کنند.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است