search
menu

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس

[ پنهان کردن ]
لیست کافه‌های ارومیه
شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است. با سفر به این شهر تاریخی و زیبا می‌توانید جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی مختلفی نظیر دریاچه ارومیه، کلیسای ننه‌مریم، بازار ارومیه و چندین جاذبه دیگر را ببینید. اگر بعد از کلی گشت‌وگذار در شهر ارومیه و بازدید از جاهای دیدنی آن خسته شدید و هوس خوردن یک فنجان قهوه به سرتان زد، می‌توانید به کافی‌شاپ‌های جذاب این شهر مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با کافه‌های این شهر آشنا کنیم.

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس

لیست کافه‌های ارومیه


در این قسمت لیستی از ۱۰ کافه‌‌ی خوب ارومیه را تهیه کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با محیط و منوی این کافه‌ها، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.


کافه رستوران لوشاتو بند


یکی از کافه‌های جذاب و زیبای شهر ارومیه کافه‌رستوران لوشاتو نام دارد. اگر دوست دارید در سفر به شهر ارومیه به کافی‌شاپی با معماری جذاب و زیبا بروید و در فضای سرسبز آن به‌همراه دوستانتان دور یک میز بنشینید و از منوی جذاب این کافی‌شاپ نوشیدنی مورد دلخواهتان را سفارش دهید، کافی‌شاپ لوشاتو مناسب شما است.
فضای این کافی‌شاپ بسیار بزرگ است. از جمله امکانات موجود در این کافه‌رستوران می‌توان به پارکینگ اختصاصی، فضای وی آی‌پی، فضای سرپوشیده و محوطه سرسبز اشاره کرد. اگر هوس غذاهای سنتی کردید، می‌توانید از منوی این کافه‌رستوران غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. در نزدیکی این کافی‌شاپ امکانات تفریحی و رفاهی نظیر سد شهر چای، رستوران تاج محل و هتل آنا قرار دارد.

آدرس کافه رستوران لوشاتو بند: اول بند، روبه روی فروشگاه وین مارکت

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس

کافه شمیران بند


اگر در سفر به شهر ارومیه به تفرجگاه بند ارومیه رفتید و دوست داشتید در یکی از کافه‌های جذاب و زیبای این تفرجگاه قهوه بنوشید، کافه شمیران بند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه در کنار رودخانه سد شهر چای قرار گرفته‌است. تفرجگاه بند یکی از تفرجگاه‌های محبوب گردشگران و مردم شهر ارومیه است. این تفرجگاه در روستایی به همین نام قرار دارد. کافی‌شاپ شمیران بند نیز در ابتدای مسیر ورودی به این روستا قرار گرفته‌است. در منوی این کافه انواعی از کیک و نوشیدنی سرد و گرم وجود دارد، اگر هم اهل قلیان کشیدن باشید، می‌توانید طعم مورد دلخواهتان را سفارش دهید.
اگر دوست دارید در کنار رودخانه بنشینید و هم‌زمان که با دوستان خود به گپ و گفت می‌پردازید رایحه خنکی بر صورتتان بخورد و صدای جریان رودخانه گوش‌هایتان را نوازش دهد کافی‌شاپ شمیران بند می تواند مکان جذابی برای شما باشد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس


کافه‌رستوران وست


یکی از بهترین کافه‌ رستوران‌های ارومیه با فضای مدرن و زیبا، کافه‌رستوران وِست نام دارد. در منوی این کافه انواعی از نوشیدنی‌های گرم و زرد، چندین نوع کیک و انواعی از غذاهای فست فودی گنجانده شده است. اگر به میلک‌شیک علاقه دارید، در این کافه می‌توانید انواعی از طعم های مختلف آن را مثل وانیل، کارامل، شیک اسپرسو، شیک کره‌ی بادام‌زمینی، کارامل و چندین طعم دیگر را سفارش دهید.
اگر گرسنه هستید، می‌توانید از میان غذاهای سنتی این کافه‌رستوران غذاهای خوشمزه ای نظیر کباب کوبیده، جوجه‌کباب زعفرانی، کباب چنجه، زرشک‌پلو با مرغ و چندین غذای دیگر را سفارش دهید. اگر هم به غذاهای فست فودی علاقه دارید، در منوی این کافه‌رستوران انواعی از پیتزا، استیک‌، برگر و پاستا موجود است.
معماری جذاب و مدرن به همراه موسیقی‌ زیبا و آرامش‌بخش این کافه فضایی دل‌چسب و جذاب را برای گفت‌وگوهای دونفره یا دوستان تان فراهم می‌کند.

آدرس کافه رستوران وِست: خیابان استادان، کنار شیرینی سرای کریمی، نبش کوچه ششم

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس


کافه میتسو


اگر به غذاهای کشورهای آسیای شرقی علاقه دارید و دوست دارید در سفر به شهر ارومیه ناهار یا شام متفاوتی را در فضای جذاب و جدیدی تجربه کنید، حتما به کافه میتسو سر بزنید. در منوی این کافه انواعی از غذاهای خوشمزه‌ی مردمان شرق آسیا مثل چین، ژاپن، تایلند و کره به چشم می‌خورد.
اگر علاقه خاصی به فرهنگ مردمان این منطقه دارید و یا دوست دارید غذاهای آن‌ها را امتحان کنید، کافه میتسو این امکان را برای شما فراهم کرده‌است.

آدرس کافه میتسو: خیابان براعتی، روبه‌روی خیابان صدا و سیما

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس


کافه ژلاتو


اگر عاشق بستنی هستید و گشت‌وگذار در شهر ارومیه شما را خسته کرده‌است و هیچ چیز به جز یک بستنی خوشمزه نمی تواند خستگی را از تن تان بیرون کند، به بلوار مولوی بروید و وارد کافه ژلاتین شوید. در این کافه انواعی از بستنی‌های مختلف مثل بستنی ایتالیایی، معجون ویژه ژول لاتو، کیک بستنی، بستنی قیفی، رول بستنی و بستنی‌های دیگر را می توانید خریداری کنید.
اگر در شهر ارومیه زندگی می‌کنید و محل زندگی‌تان نزدیک به این کافه است، می‌توانید با یک تماس بستنی مورد علاقه‌تان را از این کافه سفارش دهید.

آدرس کافه ژلاتو: ابتدای بلوار مولوی، نرسیده به چهارراه بیمارستان امام رضا

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس


کافه دلم خواست


اگر از خوردن بستنی‌های خوشمزه لذت می‌برید یا از گرمای هوا فراری هستید و هوس خوردن ابمیوه های خنک به سرتان زد، حتما به کافه بستنی دلم خواست ارومیه بروید. در این کافه دنج و کوچک انواعی از بستنی های خوشمزه، فالوده، فالوده بستنی، کیک بستنی و ذرت مکزیکی به فروش می‌رسد. کافه دلم‌خواست جزو دنج‌ترین کافه‌های ارومیه است.
این کافه ظرفیت پذیرش ۱۵ نفر را در سالن خود دارد؛ اما فضای بزرگی در مقایسه با کافه‌های دیگر ندارد. در فصل بهار و تابستان صندلی‌های مختلفی در کنار پیاده‌روی این کافه چیده می‌شوند تا مشتریان بتوانند برای خوردن بستنی مورد علاقه‌شان به روی این صندلی‌ها بنشینند. کیفیت خوب بستنی‌های این کافه باعث جذب مشتریان زیادی شده‌است.

آدرس کافه بستنی دلم خواست: پنجراه، روبه روی جهاد دانشگاهی


کافه عسل


یکی از کافه‌های خوب ارومیه، کافه عسل نام دارد. کافه عسل یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر ارومیه است که در خیابان امام قرار دارد. اگر بعد از کلی گشت‌وگذار و خرید کردن در بازار ارومیه خسته شده‌اید و دوست داشتید، نوشیدنی انرژی‌بخش بخورید، حتما به کافه عسل مراجعه کنید. قیمت نوشیدنی‌های این کافه مقرون‌به‌صرفه است و مزه خوب آن‌ها خستگی را از تنتان بیرون می‌کند.
ازآنجاکه این کافه در یکی از خیابان های شلوغ شهر ارومیه قرار دارد، معمولاً مشتریان برای خرید نوشیدنی و بستنی مورد علاقه‌شان جلوی این کافه صف می‌بندند.

آدرس کافه عسل: نبش خیابان امام و عطایی، رو به روی پاساژ میهن

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس


کافه شارلوت


یکی از کافه‌های جذاب با فضای دل‌نشین و زیبا، کافه شارلوت است. تراس این کافه چشم اندازی به خیابان فردوسی شهر ارومیه دارد.
در منوی این کافه انواعی از بستنی، آب‌میوه، آب‌میوه بستنی، کیک، قهوه، چای و موارد موارد دیگر وجود دارد. اگر دوست دارید لحظات لذت‌بخشی را در کنار دوستان خود سپری کنید و خوردن قهوه و شنیدن موسیقی آرامش‌بخش این فضا را برای شما لذت‌بخش تر می کند، حتما به کافه شارلوت در فلکه فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی ۱، پلاک ۷ بروید.


کافه میلی


یکی از کافه‌های جدید شهر ارومیه کافه میلی نام دارد. اگر در هتل مروارید اتاق گرفته‌اید یا به مرکز خرید تورکمال رفته‌اید و یا در بیمارستان بین‌المللی میلاد کار می‌کنید یا کاری برایتان در این بیمارستان پیش‌آمد و دوست دارید مدتی را در یک محیط دنج بگذرانید، کتابی بخوانید و یا با دوستان خود صحبت کنید کافه میلی این امکان را برای شما فراهم کرده‌است. در منوی این کافه انواعی از نوشیدنی‌های گرم موجود است. در ادامه نام این نوشیدنی‌ها را مشاهده می‌کنید:
• آمریکانو
• ماکیاتو
• لاته
• موکا
• نسکافه
• هات چاکلت
• ماسالا
• آیس لاته
• چای

آدرس کافه میلی: بلوار امام علی به سمت مولوی، بعد از خیابان درستکار، جنبه شیرینی‌فروشی ناتالی



کافه ملانژ


اگر به‌دنبال کافه‌ای مدرن با معماری جذاب و کمی متفاوت در محله مولوی شهر ارومیه می‌گردید، کافه ملانژ آماده پذیرایی از شما است. محیط این کافه لوکس، دل‌نشین و جذاب است. این کافه ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد.
برخورد کارکنان کافه ملانژ محترمانه و حرفه‌ای است. کافه ملانژ یکی از کافه‌های ارومیه برای صبحانه است ، پس اگر هوس خوردن یک صبحانه خوشمزه در کافی شاپ کردید، اگر دوست داشتید دسر و سالاد یا پاستا‌های خوشمزه‌ای را برای ناهار یا شامتان سفارش دهید کافه ملانژ گزینه مناسبی برای شما است.
در منوی این کافه انواعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم، آب‌میوه و کیک وجود دارد. شاید بالا بودن قیمت‌های منوی این کافه کمی شما را متعجب کند اما زمانی‌که مزه نوشیدنی‌های آن را می‌چشید، احتمالاً نظرتان تغییر می‌کند. اگر دوست داشته باشید در فضای آزاد قهوه خود را میل کنید، می‌توانید از فضای بیرون کافه ملانژ نیز استفاده کنید.

آدرس کافه ملانژ: خیابان مولوی ۱، پشت مسجد الرسول، خیابان افق، روبروی مجتمع مهندسین ۴



کافه چوبین


اگر دوست دارید در یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر ارومیه غذا بخورید به کافه چوبین بروید. همان‌طور که از نام این کافه پیداست، دکوراسیون داخلی آن تا جای ممکن از چوب درست شده‌است. این کافه در ۲ طبقه ساخته شده‌است و ۵۰ نفر هم‌زمان می‌توانند از فضای داخلی این کافه استفاده کنند.
در منوی کافه چوبین انواعی از آب‌میوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین غذاهای فست‌فودی موجود است. برخورد کارکنان این کافه محترمانه و با رعایت ادب است. کافه چوبین در نزدیکی خیابان بیمارستان میلاد قرار گرفته است.

آدرس کافه چوبین: خیابان آزادگان ۱، نبش کوی ۱۴


در این مقاله سعی کردیم بهترین کافی‌شاپ‌های شهر ارومیه را به شما قهوه دوستان معرفی کنیم. اگر در شهر ارومیه زندگی می‌کنید و دوست دارید در فضای متفاوتی با دوستان و نزدیکان خود معاشرت کنید، نوشیدنی مورد علاقه خود را بخورید یا پاستا و پیتزای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. اگر با خرید بلیط هواپیما ارومیه قصد سفر به شهر ارومیه را دارید و دوست دارید در این شهر کافه گردی کنید و با فضاهای کافه‌های این شهر و مزه‌ی قهوه‌ی آن‌ها آشنا شوید، می‌توانید کافه‌های که در این مقاله معرفی کردیم را امتحان کنید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین کافه های ارومیه + عکس و آدرس
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است