search
menu

معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

[ پنهان کردن ]
کافه های همدان
معرفی شهر تاریخی همدان
معرفی بهترین کافه های همدان
۱. کافه گالری شب های روشن
۲. کافه باریزو
۳. کافه کارن
۴. کافه فکرکده
۵. کافه بن بست
۶. کافه رستوران یاقوت همدان
۷. کافه اسکیمو
۸. کافه پایتخت
۹. کافی شاپ هتل کتیبه
۱۰. کافه ژاو
۱۱. کافه رستوران نعل اشکنه همدان
۱۲. کافه بام سبز
۱۳. کافی شاپ هتل امیران همدان
۱۴. کافه تراس همدان

کافه های همدان


یکی از جذاب‌ترین گزینه‌هایی که برای تفریح و گشت‌وگذار در همدان وجود دارد، گشت‌وگذار به صرف نوشیدنی و غذاهای خوشمزه در این شهر است. اگر شما هم قصد سفر به همدان دارید و کارهای رزرو بلیط هواپیما را انجام داده‌اید، بهتر است قبل از سفر، لیست کافه‌ها و رستوران‌هایی را که دوست دارید در همدان به آن‌ها سری بزنید، از قبل آماده کنید. همدان کافه و رستوران‌های بسیاری دارد و سلیقه‌های مختلف را راضی می‌کند، چه آن‌هایی را که از غذا خوردن در محیطی سنتی و محلی همدان لذت می‌برند، چه آن‌هایی که دوست دارند در یک محیط دل‌باز و یا مدرن مثل کافه، غذا بخورند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین کافه‌های همدان بپردازیم و شما را با تعدادی از زیباترین و محبوب‌ترین کافه‌های این شهر تاریخی آشنا کنیم.
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

معرفی شهر تاریخی همدان


همدان شهری کوهستانی با ارتفاع ۱۸۰۰ متر از سطح دریا است که در دامنه رشته‌کوه الوند قرار دارد و این کوه تا مرزهای شرقی استان همدان ادامه یافته است. این شهر در تابستان از آب و هوای معتدل و در زمستان آب و هوای سرد و برفی برخوردار است و به همین دلیل بهترین زمان سفر به این شهر، بهار و تابستان است تا بتوانید در آب و هوای معتدل و مطبوع آن به گشت‌وگذار بپردازید و دست‌آخر در یکی از کافه‌های روباز آن استراحت کرده و از یک نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید.
در دوره‌های مختلف، همدان پایتخت حکومت‌های بزرگی چون مادها، هخامنشیان، ساسانیان، اشکانیان و غیره بوده است و این شهر را از لحاظ قدمت و تاریخ، پایتخت تاریخی ایران می‌نامند. آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، برج قربان و غیره، از مناطق دیدنی و تاریخی همدان است که همگان را تحت‌ تأثیر چنین قدمت تاریخی و آثار باستانی قرار می‌دهد.
شهر همدان با داشتن آثار تاریخی و فرهنگی متنوع به عنوان ششمین شهر تاریخی و فرهنگی ایران شناخته می‌شود که آن را به یکی از شاخص‌ترین قطب‌های تاریخی- فرهنگی و گردشگری کشور تبدیل کرده است. یکی از دلایلی که مسافران این شهر به رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های همدان علاقه دارند، همین معماری و بنای تاریخی است. میدان مرکزی همدان با طرحی شعاعی با سبک معماری کمیاب در جهان شناخته شده است و شما می‌توانید بعد از سیاحت آن و لذت بردن از بازارها، در یکی از کافه‌های موجود در این میدان، استراحت کنید و شاید اگر کمی بخت با شما یار باشد از غذاهای سنتی و محلی همدان نوش جان کنید.

معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

معرفی بهترین کافه های همدان


کافه‌های همدان یکی از بهترین نقاط این شهر تاریخی و فرهنگی، برای قرارهای دونفره، دوستانه و خانوادگی محسوب می‌شوند که گاهی در فضای روباز و روف گاردن و یا فضاهای سرپوشیده پذیرای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان هستند.
همدان به عنوان یکی از بهترین و جذاب‌ترین نقاط توریستی و گردشگری کشور، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و متنوعی دارد که شامل کافه‌های کلاسیک و روباز می‌شود. پس از گشت‌وگذار و بازدید از جاهای دیدنی همدان، کافه گردی و یافتن جای آرام و دنجی مانند یک کافی‌شاپ؛ برای استراحت و گپ زدن با دوستان، قرارهای دوستانه یا کاری، برگزاری جشن تولد و سالگردها، یکی از جذاب‌ترین کارها مخصوصاً در میان نسل جوان است. به همین دلیل محیط کافه، تنوع منو، کیفیت غذا و نوشیدنی اهمیت بالایی برای مشتریان دارد.
گاهی کافه‌های روباز علاقه‌مندان خاص خود را دارد، چراکه به‌واسطه‌ زندگی آپارتمان‌نشینی، آدمی هرازگاهی ترجیح می‌دهد که برای لحظات کوتاهی هم که شده از فضای بسته فاصله گرفته و در فضای باز و قدیمی برخی کافه‌ها خوش بگذراند. در هوای گرم یا سرد سال نیز کافه‌های کلاسیک یا همان کافه‌های سرپوشیده و گاها کمی تاریک، اولویت پیدا می‌کنند و جذابیتشان دوچندان می‌شود. در طی دو سال گذشته که همه‌گیری کرونا شدت یافت، باوجود علاقه زیاد به کافه و رستوران گردی، خیلی از ما نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید از کافه گردی لذت ببریم، اما حالا که این کافه گردی‌ها دوباره به لیست تفریحاتمان برگشته، می‌توانیم از نوشیدن چای و قهوه و یا غذاهای لذیذ و خوشمزه در یک کافه دل‌چسب لذت ببریم. بنابراین اگر ساکن همدان هستید و به دنبال یک کافه برای خوش‌گذرانی با عزیزانتان هستید و یا اگر اهل سفر و گشت و گذارید، برای اطلاع از بهترین کافه‌های همدان در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۱. کافه گالری شب های روشن


کافه گالری شب‌های روشن، یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های همدان محسوب می‌شود. این کافی‌شاپ لوکس در برج زاگرس قرار گرفته و به همین دلیل چشم‌انداز بسیار زیبای این کافی‌شاپ از طبقه چهارم، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کافی‌شاپ به شمار می‌رود. از لحظه ورود به کافه، سبک فضای داخلی این کافی‌شاپ، باعث آرامش خاطر می‌شود و احساس آرامشی در شما ایجاد می‌کند که بی‌نظیر است. جدا از فضای داخلی و دکوراسیون زیبای آن، بالکن موجود در این کافی‌شاپ در شب‌های مهتابی، انتخاب بسیار خوبی می‌تواند برای شب‌زنده‌داران باشد و شاید همین بالکن و شب نشینی‌هاست که الهام‌بخش نام زیبای این کافه شده است.
طعم دل‌نشین قهوه و دیدن ستاره‌های درخشان زیر آسمان پرستاره همدان، تجربه‌ای بی‌نظیر است. به دلیل باز بودن فضا، استعمال سیگار در تراس بلامانع است و البته که نکته مثبتی با توجه به کرونا محسوب می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های این کافه، برگزاری این نشست‌ها و تجمع‌های مختلف فرهنگی و آموزشی است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. منو این کافه از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های مختلف تشکیل شده است و مناسب هر سلیقه‌ای است.
• آدرس کافه گالری شب‌های روشن: همدان، میدان جهاد، برج زاگرس، طبقه چهارم
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۲. کافه باریزو


یکی از جدیدترین کافه‌های شهر همدان که به‌تازگی افتتاح شده است، کافه باریزو نام دارد و در بلوار فاطمیه واقع شده است. یکی از ویژگی‌هایی که این کافه را متمایز می‌کند دسترسی آسان و نزدیک آن به مراکز دیدنی و تفریحی همدان است، بنابراین بعد از گشت‌وگذار در باغ گیاه‌شناسی همدان، سیاحت در باغ موزه نظری، دیدن کلیسای انجیلی (آنجلی) و در نهایت گذراندن یک عصر دل‌نشین در شیر سنگی؛ می‌توانید در این کافه استراحت کرده و خودتان را به یک نوشیدنی مهمان کنید.
این کافه همچنین به ارائه فست فودهای مکزیکی شامل انواع بوریتو و کسیدیا معروف است که اصولاً طعم تندی هم دارند و سرو این غذای بین‌المللی این کافه را برای توریست‌ها جذاب‌تر کرده است. منوی کافه با توجه به سرو غذاهای بین‌المللی مثل غذاهای مکزیکی، از لحاظ قیمتی تقریباً اقتصادی است و فضای کافی جهت پارک ماشین جلوی کافه وجود دارد. باوجوداینکه فضای داخلی کافه کوچک و محدود هست و دکوراسیون کافه هم معمولی است، منوی جذاب این کافه ‌رستوران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
• آدرس کافه باریزو: همدان، بلوار فاطمیه، نرسیده به خیابان فرهنگ

۳. کافه کارن


یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های همدان، کافه کارن نام دارد که در خیابان میرزاده عشقی واقع شده است. یکی از نکات جالب درباره این کافی‌شاپ این است که از قدیمی‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان محسوب می‌شود و علاقه‌مندان به فضاهای قدیمی و کافه‌های قدیمی می‌توانند از زیبایی و تاریخ این کافه لذت ببرند.
در بدو ورود به این کافه، چشمتان به کلکسیونی از نوار کاست میافتد و محو زیبایی بسیار این کلکسیون بی‌نظیر از نوارهای کاست می‌شوید که بر روی دیوارهای راهرو قرار دارد و شما را پرت می‌کند به دوران خوش قدیم و آهنگ‌های قدیمی. خاطره بازی در این کافی‌شاپ دنج، شما را به یاد خاطرات شیرین قدیمی می‌اندازد و تجربه دل‌نشینی از کافه گردی را برایتان رقم می‌زند؛ پس اگر اهل خاطره بازی هستید و از دیدن بنا و دکورهای قدیمی لذت می‌برید، به بهشت کوچک خاطره همدان یعنی کافه کارن، حتماً سر بزنید.
به‌طورکلی، تمام فضای کافی‌شاپ را اجسام قدیمی و کلکسیونی فراگرفته و چیدمان منحصربه‌فرد آن، جلوه و زیبایی این کافه را چند برابر کرده است. منوی نوشیدنی‌های سرد این کافه هم بی‌نظیر است و خوشمزه.
• آدرس کافه کارن: همدان، خیابان میرزاده عشقی، ساختمان شهبازیان
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۴. کافه فکرکده


یک کافه جذاب دیگر اما با ویژگی خاص خودش که بازی فکری است و عاشقان بازی‌های گروهی و فکری را به‌سوی خود می‌کشاند. کافه فکر کده یکی از آن کافه‌هایی است که به بازی‌های فکری و بوردگیم‌هایش مشهور است و آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا علاوه بر کافه گردی و خوردن غذا و نوشیدنی، لذت بازی را هم در کنار آن تجربه کنند.
این کافه به بازی پلی‌استیشن هم مجهز است و این موضوع باعث شده تا عاشقان بازی این کافه را بیشتر هم دوست داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این کافه را خاص و دل‌چسب می‌کند، این است که این کافه بعضی از روزها را مخصوص بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی می‌کند، مانند بازی مافیا و غیره که امروزه محبوب اکیپ‌های دوستی و جوانان است. جدا از فضای دنج و جالبی که این کافه دارد، باید به منوی این کافه بورد گیم در همدان هم اشاره کرد که علاقه‌مندان خاص خودش را دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را با قیمتی فوق‌العاده مناسب و اقتصادی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.
• آدرس کافه فکر کده: همدان، کوچه شهید کریم پور

۵. کافه بن بست


کافه بن بست با ویژگی‌هایی که دارد دل مخاطبان خود را حسابی به دست آورده و همیشه در لیست برترین کافه‌های همدان می‌درخشد. این کافه جزء قدیمی‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان است و سابقه بسیار درخشانی در این حرفه دارد و علاوه بر آن جزئی از کافه‌های کلاسیک شهر است که زیبایی و فرهنگ غنی همدان را به یاد مسافران می‌آورد. اگر در گذشته مشتری این کافه بودید و حالا آن را گم کرده‌اید، باید بگوییم که کافه بن بست، نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان به دانشگاه بوعلی بوده است، اما در حال حاضر به مکان جدید خود انتقال پیدا کرده است.
کافه بن بست از پرطرفدارترین کافی‌شاپ‌های همدان است و کمتر کسی در این شهر است که نام آن را نشنیده باشد. طراحی داخلی آن، کمی سبک کلاسیک و سنتی دارد و این نشان‌دهنده حفظ اصالت شهر همدان است. چینش میز و صندلی‌های این کافه دنج، حس صمیمیت در بین افراد را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود تا مشتریان برخلاف دیگر کافه‌ها، کمی دوستانه‌تر در کنار هم بنشینند و حسابی مناسب زوج‌های جوان و کسانی است که برای ماه‌عسل خود به همدان سفر می‌کنند.
• آدرس کافه بن بست: همدان، تقاطع سعیدیه، ابتدای سعیدیه بالا
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۶. کافه رستوران یاقوت همدان


اگر این روزها برای سفر به همدان راهی جاده شدید و یا با خرید بلیط لحظه آخری پا به فرودگاه همدان گذاشتید، بهتر است بعد از دیدن اماکن دیدنی همدان برای لذت بردن‌های خانوادگی و خوش‌گذرانی‌های دوستانه بهترین کافه‌های همدان را در لیست سفر خود بگنجانید. یکی از آیتم‌های این لیست می‌تواند کافه رستوران یاقوت همدان باشد که با فضای سنتی خود محیطی تاریخی برای شما ایجاد می‌کند تا یاد قدیم کنید و از خاطره‌سازی لذت ببرید.
این کافه و رستوران در محیطی بسیار بزرگ و زیبا با انواع غذاهای ایرانی و سنتی میزبان شماست و مبلمان آن از تخت‌های چوبی تشکیل شده است. در صورت تمایل می‌توانید از میز و صندلی‌های دیگر هم استفاده کنید. این رستوران و کافه سنتی مخصوص کسانی است که به قلیان علاقه دارند و می‌خواهند چای تازه‌دم نوش جان کنند.
در مرکز رستوران یاقوت همدان یک حوض زیبا پر از ماهی قرمز وجود دارد و شب‌ها نیز موسیقی زنده در رستوران برقرار است و حال خوش سفر به همدان را برای شما چندین برابر می‌کند. سفره‌خانه و رستوران یاقوت بوفه نسبتاً خوبی نیز دارد و باوجوداینکه سطح قیمتی غذاهای این کافه رستوران کمی بالاست، اما تنوع آن به شما کمک می‌کند انتخاب خوبی را داشته باشید و به‌صرف یک وعده‌غذای لذیذ و خوشمزه مهمان این رستوران باشید.
• آدرس کافه رستوران یاقوت همدان: همدان، بلوار ارم، جنب شهربازی رنگین‌کمان

۷. کافه اسکیمو


می‌رسیم به جذاب‌ترین آیتم لیست بهترین کافه‌های همدان. این کافه سومین کافه یخی کشور است و لذت یک تجربه فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. سبک اسکیمویی و یخی این کافه، آن را به خاص‌ترین کافه در ایران تبدیل کرده است. چای خوردن و نوشیدن قهوه در این کافه یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطره‌های شما در سفر به همدان خواهد بود. حتماً به این فکر می‌کنید که اگر این کافه پوشیده از یخ است و زندگی اسکیمویی را تداعی می‌کند، چگونه سرمای طاقت‌فرسای آن را تحمل کنید؟
در این کافه فضاهای دیگری هم بدون سرما و یخ مانند دیگر کافه‌ها وجود دارد. فضایی هم در بیرون کافه در فضای باز برای علاقه‌مندان موجود است که تقریباً می‌توان گفت تمامی فضاهای یک کافه را گرد هم آورده است و آن‌ها را یکپارچه کرده است. نگران سرما و لباس هم نباشید چون به محض ورود به این قسمت کافه، کاپشن‌های مخصوصی از طرف کافه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به‌خوبی از این فضا لذت ببرید و خاطره‌سازی کنید.
این کافه با منوی جذابی که دارد حرفی باقی نمی‌گذارد و جان می‌دهد برای کسانی که عاشق سرما و برف و زمستان هستند و حالا باوجوداین کافه یخی می‌توانند در بهار و تابستان هم به دیدن برف و یخ بروند. منو کافه بسیار متنوع بوده و از انواع پیتزا‌ها و برگر‌ها و ساندویچ‌ها گرفته تا انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم تشکیل شده است تا یک ‌شب به‌یادماندنی را برای مشتریان خود بسازد. اگر مسافر همدان هستید و در یکی از هتل‌های هتل پارسیان بوعلی همدان، هتل امیران، هتل پارسیان همدان و یا هتل باباطاهر همدان اقامت دارید؛ این کافه به شما به‌قدری نزدیک است که می‌توانید بعد از سیاحت و برای رفع خستگی خود قبل از ورود به هتل، به آن سری بزنید و خودتان را به نوشیدن یک چای در سرما مهمان کنید!
• آدرس کافه اسکیمو: همدان، انتهای بلوار ۴۵ متری اعتمادیه، روبه روی بستنی رامبد
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۸. کافه پایتخت


کافه پایتخت یکی از بهترین کافه‌های روباز همدان است، در این کافه می‌توانید از میز و صندلی‌های موجود در فضای باز استفاده کنید یا در صورت تمایل به فضای داخل بروید. فضای داخلی این کافه با معماری و طراحی بی‌نظیرش، زیبایی و اصالت این کافه را فریاد می‌زند و یک شب خاطره‌ساز را برایتان به ارمغان می‌آورد. سایه‌بان‌های فضای باز به‌خوبی برای تابستان تعبیه شده و در فصل گرما مانع از تابش مستقیم آفتاب می‌شوند.
برخلاف بسیاری دیگر از کافه‌های روباز همدان، این کافه به‌قدری مجهز است که از فضای باز آن می‌توان در زمستان هم استفاده کرد، چراکه در فصل سرد سال نیز با تعبیه‌ی وسایل گرمایشی امکان استفاده از این فضا وجود دارد. محیط باصفا و دنج کافه، شما را از زندگی شهری و روزمرگی‌ها دور می‌کند و به لطف جوی آب کوچکی که از وسط حیاط می‌گذرد، حس ‌و حال یک سفر عالی به همدان خوش آب و هوا را برایتان چند برابر می‌کند. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی در منوی این کافه وجود دارند که خاص‌ترین بخش آن را می‌توان انواع چای و دم‌نوش، قهوه، نوشیدنی‌های سنتی و غیره دانست. همان‌طور که از شعار این کافه که می‌گوید: «لذت کافی اینجاست!» مشخص است؛ از تجربه این کافه پر لذت نمی‌توان گذشت.
• آدرس کافه پایتخت: همدان، میدان مدرس، انتهای بلوار آزادگان، بعد از موزه تاریخ طبیعی، جاده حیدره

۹. کافی شاپ هتل کتیبه


اگر اهل کافه گردی باشید، قطعاً برای شما یک کافه خوب، کافه‌ای است که به محض ورود به آن عطر و بوی قهوه اولین چیزی باشد که از شما استقبال می‌کند. چنانچه هوس نوشیدن یک فنجان قهوه عالی در جایی آرامش‌بخش و خلوت کردید، پیشنهاد می‌کنیم کافی‌شاپ هتل کتیبه همدان را از دست ندهید. این کافه سربسته، یکی از بهترین فضاهای دنج و خودمانی است که به‌تازگی در شهر همدان افتتاح شده و باوجوداینکه از تأسیس آن زمان زیادی نگذشته، امروز به یکی از پاتوق‌های خاص‌پسندان و طرفداران ‏کافه نشینی در این شهر بدل گشته است.
این کافه با فضایی زیبا و مجلل و طراحی و دکوراسیونی خوش‌نقش‌ونگار از بهترین کافه‌های همدان است که شما می‌توانید ساعات خوشی را در آنجا سپری نمایید و اگر مسافر همدان هستید و در هتل کتیبه اقامت دارید، می‌تواند عصرانه را در این کافه جذاب نوش جان کنید، پیشنهاد ما میان وعده‌های خوشمزه مثل وافل و بشقاب سوسیس و دم‌نوش‌های متنوع با طعم دارچین و زنجبیل ‏این کافه است.
• آدرس کافی‌شاپ هتل کتیبه: همدان، میدان قائم، بلوار ارم، هتل کتیبه
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۱۰. کافه ژاو


بیشتر ما لذت نوشیدن قهوه به همراه خواندن یک کتاب را در هر کافه‌ای تجربه کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم کافه‌ای ویژه با این مزیت را به شما معرفی کنیم. در لیست کافه‌های خوب همدان، کافه ژاو، اولین انتخاب کتاب‌خوانان است. این کافه کتابخانه‌ای نسبتاً بزرگ در دل خود دارد و حس شعرخوانی و کتاب‌خوانی را در هر فردی شعله‌ور می‌کند و خودش را به همین واسطه در دل کتاب‌خوانان جا کرده است.
تصور نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ به همراه خواندن چند خط شعر و یا چند صفحه از کتاب موردعلاقه‌تان، هر شخصی را وسوسه می‌کند تا برای یک‌بار هم که شده این تجربه ناب را امتحان کند. وجود گلدان‌های شمعدانی و رنگارنگ در این کافی‌شاپ، حس آرامش و زیبایی خیلی خاصی را در مشتریان ایجاد کرده و هرکس با اولین حضورش در این کافه، احساس بسیار نزدیک و دل‌نشینی با این کافه و عوامل خوش‌برخوردش برقرار می‌کند. این کافه در منطقه دو همدان واقع شده است و منوی پروپیمانی دارد و از نظر تنوع بی‌نظیر است.
• آدرس کافه ژاو: همدان، منطقه دو شهرداری، خیابان فرهنگ، روبروی اداره آموزش و پرورش

۱۱. کافه رستوران نعل اشکنه همدان


کافه و رستوران نعل اشکنه همدان، همان جایی است که باید خوردن غذاهای خوشمزه‌اش را در طول سفر حتی برای یک‌بار هم امتحان کنید. این کافه با محیطی زیبا، طراحی دلپذیر و آرامش‌بخش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شب‌نشینی و کافه گردی روزانه در همدان است. رستوران لعل اشکنه با منوی ویژه خود، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های همدان است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر دریاچه عباس‌آباد که هم خوش آب و هوا است و هم منظره‌ی زیبایی رو به طبیعت دارد، جذابیت بسیاری برای مسافران و گردشگران تور همدان دارد، به‌طوری‌که لذت سفر با رفتن به این رستوران چندین برابر می‌شود. دیدن این منظره در پاییز و زمستان هم لذت خاص خودش را دارد.
این کافه با طراحی بی‌نظیر خود چندین محوطه جداگانه را برای مشتریانش تعبیه کرده و به شما صرف یک وعده‌ غذایی را در دل طبیعت و فضای باز هدیه می‌کند. آلاچیق‎های طراحی‌شده مخصوص فضای باز این کافه، علاوه‌ بر حس راحتی و آرامش، محیطی ‌خصوصی نیز برای دورهمی خانواده‌ها فراهم می‌کند و به همین علت موردپسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. یکی دیگر از مزایا این کافه، منوی آن است که شامل غذاهای ایرانی و سنتی شهر همدان است و همچنین برای رفاه حال مشتریان، پارکینگ خیابانی رایگان هم برای پارک خودروهای شخصی دارد.
• آدرس کافه رستوران نعل اشکنه: استان همدان، بلوار کولاب، کافه نعل اشکنه
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۱۲. کافه بام سبز


در طبقه چهارم و آخر مجتمع شهر آرا همدان کافه‌ای مشغول فعالیت است به نام بام سبز. این کافه یکی از برترین کافه‌های سرپوشیده در همدان است که به سبک چکادبام طراحی شده و با گل‌های طبیعی و سنگ و چوب تزیین شده و فضایی فوق‌العاده زیبا و دل‌نشینی را برای مشتریانش فراهم کرده است. محیط داخلی کافه از دو قسمت تشکیل شده که قسمت داخلی معمولی و قسمت ورودی به سبک بام سبز طراحی شده و ویوی بسیار زیبایی دارد و برای صرف یک فنجان قهوه عالی است. سقف چوبی با گل‌های آویز از سقف و بخور سرد که از سقف اسپری می‌شود، برای فصل گرما مطبوع و خوشایند است.
این کافه مناسب مسافرانی است که در یکی از برترین هتل های همدان نظیر هتل پارسیان بوعلی، هتل باباطاهر همدان و یا هتل امیران اقامت دارند، چراکه بسیار نزدیک به این کافه هستند. برای لذت بردن از این کافه تنها لازم است از سفرمارکت، خرید بلیط هواپیما چارتر انجام دهید و بعد از رسیدن به همدان، از این مکان متفاوت لذت ببرید.
• آدرس کافه بام سبز: همدان، خیابان بوعلی سینا، مرکز خرید شهر آرا

۱۳. کافی شاپ هتل امیران همدان


این بار هم یکی دیگر از هتل‌های همدان به نام هتل امیران، فضایی را در خود با کاربری کافه ایجاد کرده است تا مناسب مسافران و گردشگران این شهر باستانی باشد. این هتل از نوسازترین هتل‌های همدان است و دارای رستوران و کافی شاپ مجللی است که در طبقه همکف هتل و در قسمت لابی قرار دارد و با مبلمانی راحتی و دکوراسیون داخلی مجلل خود شما را وسوسه‌ می‌کند تا دقایقی به استراحت بپردازید و از تجربه یک نوشیدنی در یک کافه لاکچری نهایت لذت را ببرید. فضای لابی و کافی‌شاپ هتل امیران همدان بسیار زیباست و با داشتن چشم‌اندازی رو به حیاط و فضایی سرسبز، تجربه یک کافه دل‌فریب و دنج را رقم می‌زند و به یکی از خاطره‌انگیزترین کافه گردی‌های زندگی‌تان تبدیل می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه که آن را علاوه بر قرارهای دوستانه و خانوادگی، برای دوره‌همی‌ها و گرفتن جشن‌ها هم مناسب کرده است، موسیقی زنده و پیانو نوازی در محیط این کافه است. شما می‌توانید از موسیقی دل‌نشین پیانو همراه با چشم‌انداز بی‌نظیر لذت ببرید و لحظات تکرار نشدنی را برای همراهانتان بیافرینید. ویژگی عدم محدودیت زمانی در هنگام حضور در این کافه، آن را برای کار در کافه با لپ‌تاپ و یا قرارهای کاری و طولانی‌مدت مناسب کرده و برخلاف سایر کافه‌ها می‌توانید با آرامش در کنار عزیزانتان از محیط لذت برده و حواستان به ساعت نباشد!
• آدرس کافی شاپ هتل امیران همدان: همدان، بلوار بعثت
معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان

۱۴. کافه تراس همدان


کافه تراس یک کافه متفاوت هست با دکوراسیونی جذاب و منویی متنوع از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم که در نزدیکی فرودگاه همدان قرار گرفته و می‌تواند برای شروع یک سفر هیجان‌انگیز به همدان گزینه خوبی باشد. یکی از بهترین کافه‌های همدان قطعاً کافه تراس است چراکه علاوه بر محیط خیلی دل‌چسبی که این مجموعه دارد، به خاطر غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش محبوب جوانان همدانی است.
منوی صبحانه بسیار متنوع این کافه آیتم‌های جذابی را ارائه می‌دهد و می‌توانید بهترین پنکیک شکلاتی را تست کنید، آن هم با گارنیش و مزه عالی. قیمت‌های این کافه هم با توجه به کیفیت خوراکی‌هایش متوسط و کاملاً اقتصادی است.
• آدرس کافه تراس: همدان، میدان ثبت‌احوال، بلوار صورتی

سخن آخر
همدان به عنوان مهد تمدن ایران‌زمین، با اماکن گردشگری فراوان، همواره موردتوجه مسافران داخلی و خارجی بسیاری از ایرانیان و همچنین توریست‌های خارجی است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفرتان، در کنار رزرو هتل های همدان با استفاده از موتور جستجوی سفرمارکت که مجهز به فیلترهای مختلف است و دست شما را در انتخاب و مقایسه خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تور مسافرتی باز می‌گذارد؛ فهرستی از بهترین کافه های همدان هم تهیه کنید تا سفر خاطره‌انگیزتان را کامل کنید.
اگر شما هم این روزها قصد سفر به همدان را دارید، کافه و رستوران‌های این شهر را هم در وب‌سایت و اپلیکیشن ما بررسی کنید تا بتوانید از بهترین کافه‌های همدان بازدید کنید و عصر دل‌چسبی را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید.

معرفی ۱۴ مورد از بهترین کافه های همدان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است