search
menu

جاهای دیدنی بالی

[ پنهان کردن ]
ناحیه ابود الی (Ebud Bali)
شهر سمینیاک (City Seminiyak)
معبد پورابساکی (Porabesaki)
ساحل کوتا (Kuta Beach Bali)
معبد پورالوهوراولاووتا (Pura Luhur Uluwatu)
جنگل اوبودمانکی (Ubud Monkey)
ساحل لووینا (Lovina Beach)
شالیزارهای پلکانی تگالالنگ ( Tegallalang)
جزیره نوزا لمبونگن (Nusa Lembongan)
قلعه الوواتا (Uluwatu)
اندونزی مثل یک بهشت وسیع است که ده‌ها جزیره را در خود جای داده است. آب و هوای دلپذیر، مناظر رویایی، سواحل بکر ماسه‌ای و نسیم ملایم در آنجا جان می‌دهد برای ماجراجویی! ولی چیزی که در سفر به آنجا مهم است شناخت دیدنی های بالی است. جاذبه‌های این سرزمین که کم نیستند هرکدام با زیبایی خاص خود هوش از سر هر گردشگری می‌برند. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم تا به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها بپردازیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.
جاهای دیدنی بالی

ناحیه ابود الی (Ebud Bali)


این منطقه یکی از توریستی‌ترین جاذبه های دیدنی بالی است که می‌‌توان از آن به عنوان مهد تاریخ بالی نام برد. ناحیه ابودبالی به دلیل اینکه قدیمی‌ترین نقطه این منطقه است موزه‌های متنوعی را در خود جای داده و حسابی برای مسافران سرگرم کننده است. علاوه بر این وجود کوهستان مرکزی بالی و چشم‌اندازهای ناب باعث شده است مورد علاقه اقشار گوناگون و حتی فیلمسازان شود. در آنجا می‌توانید از سواحل بالی لذت ببرید و با قدم زدن در کنار شالیزارها عکاسی کنید. تنها کافیست وقت بگذارید و از قبل برای رفتن به آنجا برنامه‌ریزی کنید.

شهر سمینیاک (City Seminiyak)


یکی از دیدنی های بالی که بسیار جذاب است شهر سمینیاک نام دارد. وجود رستوران‌های رنگارنگ، مراکز خرید معتبر، اجناس لوکس و اجراهای زنده این شهر را به یکی از پرهیاهوترین جاهای بالی تبدیل کرده است. اگر دوست دارید تا در کنار دوستانتان یک نوشیدنی ناب میل کرده و در کنار اسکله تفریح کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که شهر سمینیاک را در برنامه گشت و گذارتان قرار دهید.

معبد پورابساکی (Porabesaki)


این معبد که برفراز یکی از بلندترین کوه‌های بالی یعنی گونانگ اگونگ قرار گرفته است یکی از باشکوه‌ترین دیدنی های بالی شمرده می‌شود. دلیل آن هم معماری خاص و مجموعه بودن این معبد است. این معابد که همگی هفت طبقه دارند به عنوان محل زندگی اژدهایی افسانه شناخته می‌شوند که برای مردم منطقه اهمیت زیادی داشته است. امروزه نیز می‌توان زائران زیادی را در معبد پورابساکی دید که برای نیایش به آنجا می‌روند. لذا می‌توان بازدید از این بنای مذهبی را یک تجربه مهیج از دیدن سبک زندگی مردم بالی دانست.

ساحل کوتا (Kuta Beach Bali)


آیا شیفته موج‌سواری هستید؟ پس ساحل کوتا را برای این کار انتخاب نمایید. چرا که امواج بلند و کوتاه آنجا، ساحل نه چندان شلوغ و باد مناسب در ساحل کوتا این منطقه را به مکانی عالی برای موج سواری بدل کرده است. علاوه بر دیگر تفریحات دریایی این امکان وجود دارد تا شب را در ساحل کوتا بمانید و ستارگان را با چشم غیرمسلح ببینید. همچنین در طول شب برنامه‌هایی شاد و مهیج اجرا می‌شود که حسابی شما را به وجد می‌آورد.
جاهای دیدنی بالی

معبد پورالوهوراولاووتا (Pura Luhur Uluwatu)


این معبد با وجود اسم سختش یکی از خارق‌العاده‌ترین دیدنی های بالی است. معبد پورالوهوراولاووتا در شبه جزیره بوکیت قرار دارد و جز ۹ معبد این منطقه به شمار می‌آید. این بنای مذهبی در یازده میلادی ساخته شده و در ارتفاعی بلند قرار گرفته است. با اینکه تمام افراد اجازه ورود به آن را ندارند؛ اما دیدنی چشم‌انداز اطراف و همچنین معماری دلچسب آن هوش از سرتان می‌برد. در بازدید از معبد پورالوهوراولاووتا فراموش نکنید که حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید؛ چرا که مجسمه‌های آنجا بسیار جالب توجه‌اند.

جنگل اوبودمانکی (Ubud Monkey)


مگر می‌شود به بالی سفر کرد و از مناطق حفاظت شده آنجا بازدید نکرد؟ جنگل حفاظت شده اوبودمانکی با داشتن درختان بلند، تنوع حیوانی بی‌نظیر، آب و هوای دلپذیر و مناظر دوست‌داشتنی حسابی شما را از هیاهوی شهری دور کرده و ذوق‌زده‌تان می‌کند. در آنجا می‌توانید میمون‌های نژاد ماکاک را ببینید و در کنارشان عکاسی کنید. همچنین از بقایای کاخ سلطنتی دیدن خواهید کرد که حسابی برایتان تماشایی است. البته ناگفته نماند که در جنگل اوبودمانکی تورهایی برگزار می‌شود که طی آن از گوشه و کنار جنگل دیدن خواهید کرد.

ساحل لووینا (Lovina Beach)


ساحل لووینا به داشتن ماسه‌های تیره رنگ معروف است. این ساحل یکی از تماشایی‌ترین دیدنی های بالی شناخته می‌شود که جان می‌دهد برای تفریح و گردش! در ساحل لووینا این امکان وجود دارد تا به غواصی بپردازید و از دنیای زیر آب لذت ببرید. شنا، حمام آفتاب، عکاسی و دوچرخه‌سواری از دیگر تفریحات ساحل لووینا است که حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. همچنین در آب این منطقه دولفین‌هایی وجود دارد که گاهی از آب بیرون می‌پرند و گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند.

شالیزارهای پلکانی تگالالنگ ( Tegallalang)


یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی بالی شالیزارهای آن است که به شکل پلکانی ساخته شده‌اند. دیدن پلکان‌های سرسبز و کلبه‌های چوبی کشاورزان در آنجا چیزی است که هوش از سر هر گردشگر تور بالی می‌برد. در حوالی شالیزارها نیز جاده‌های روستایی وجود دارد که فضایی مناسب عکاسی را ایجاد کرده‌اند.

جزیره نوزا لمبونگن (Nusa Lembongan)


اگر می‌خواهید به ساحلی دنج و به دور از هیاهوی شهری رفته و ماهگیری کنید، ما به شما جزیره نوزا لمبونگن را پیشنهاد می‌کنیم. در این جزیره امکان شنا، ماهیگیری، ریلکس کردن، اسپا و غیره وجود دارد و حسابی خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند. همچنین اگر تمایل دارید تا کشتی تفریحی رزرو کرده و به دل دریا بروید جزیره نوزا لمبونگن می‌تواند مکانی عالی برای این کار باشد.
جاهای دیدنی بالی

قلعه الوواتا (Uluwatu)


بالی مثل یک سرزمین جادویی است که زیبایی‌هایش تنها به دریا و ساحل ختم نمی‌شود. وجود قلعه‌هایی مانند الوواتا در آنجا این سرزمین را به بهشتی پر رمز و راز بدل کرده است. دژ الوواتا دید وسیعی به اقاینوس هند دارد و با داشتن مجسمه‌های عجیب، معماری باشکوه و کنده‌کاری‌های خلاقانه هر بازدید‌کننده‌ای را شگفت‌زده می‌‌کند. این قلعه شما را به یاد فیلم‌های هالیوودی می‌اندازد و حال و هوایتان را عوض می‌کند.
دیگر دیدنی های بالی
- بنای تانالات
- ساحل سانور
- ساحل قارچ
- فروشگاه ابود آرت بالی
- کوه آتشفشانی باتور یاکینتانامی
کلام آخر
دیدنی های بالی هرکدام دنیایی وسیع‌اند که در یک روز نمی‌توان دید و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است. اگر قصد دارید تا با تور راهی این سرزمین شوید، سفرمارکت در کنار شماست تا با ارائه تورهای گوناگون خدمات سفر را با بهترین قیمت تقدیمتان کند. همچنین می‌توانید رزرو بلیط هواپیما را از ما بخواهید و بدون دغدغه راهی سفر شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است