search
menu

جاهای دیدنی وان چای

[ پنهان کردن ]
جاهای دیدنی وان چای هنگ کنگ
مرکز نمایشگاهی هنگ کنگ
معبد هانگ شینگ وان چای
معابد پاک تائی و سام تائی
سنترال پلازا
میدان گل بهیمه طلایی

جاهای دیدنی وان چای هنگ کنگ


جاهای دیدنی وان چای هنگ کنگ را می‌توان در دو گروه کلی دسته بندی کرد. بخشی از جاذبه‌های شهر وان چای به سبب تجاری و اداری بودن این شهر است و شامل برج‌ها و مراکز اقتصادی این شهر پویا و رشدیافته است. بخش دیگر جاذبه‌های وان چای، ریشه در گذشته این شهر و فرهنگ چینی و اصیل آن دارد.

مرکز نمایشگاهی هنگ کنگ


مرکز نمایشگاهی هنگ کنگ (HKCEC) که یکی از دو مجموعه نمایشگاهی بزرگ کشور هنگ کنگ است، در کنار دریا و در موقعیت ویژه در جزیره هنگ کنگ قرار گرفته است. این مجموعه نمایشگاهی توسط شمار زیادی از هتل‌ها و مراکز تجاری احاطه شده است.
علاوه بر HKCEC، ساختمان منابع چینی (China Resources Building)، برجی ۴۸ طبقه در وان چای است که برخی از نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند نمایشگاه غذا و رستوران rbhk در آن برگزار می‌شود.
جاهای دیدنی وان چای

معبد هانگ شینگ وان چای


معبد هانگ شینگ وان چای (Hung Shing Temple) یکی از مجموعه معابدی است که در پرستش الهه هانگ شینگ خدای دریا ساخته شده است. این معبد روزگاری رو به دریا بود. اما به تدریج و با رشد بافت شهری و پیشروی در دریا، اکنون این معبد در میان انبوهی از ساختمان‌ها و مراکز تجاری بلند مرتبه محصور شده است.

معابد پاک تائی و سام تائی


دو معبد پاک تائی و سام تائی (Sam Tai Tsz Temple and Pak Tai Temple) که برای ستایش این دو الهه اسطوره‌ای بومیان چین ساخته شده‌اند.

سنترال پلازا


برج سنترال پلازا (Central Plaza) یکی از مشخصه‌های کشور هنگ کنگ و شهر وان چای است. سنترال پلازا سومین برج بلندمرتبه شهر وان چای است. این برج ۷۸ طبقه، ۳۷۴ متر ارتفاع دارد.
جاهای دیدنی وان چای

میدان گل بهیمه طلایی


میدان گل بهیمه طلایی (Golden Bauhinia Square) یکی از جدیدترین مراکز گردشگری وان چای هنگ کنگ است. این میدان به سبب مجسمه بزرگ و طلایی گل بهیمه (از نمادهای کشور هنگ کنگ) به این نام شناخته می‌شود. هر روز ساعت ۸ صبح، مراسم افراشتن پرچم در این میدان برگزار می‌شود.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است