search
menu

اضافه بار هواپیمایی معراج ایر

[ پنهان کردن ]
اضافه بار شرکت هواپیمایی معراج ایر
معرفی شرکت هواپیمایی معراج ایر
ناوگان هوایی معراج ایر
مقرارت حمل بار شرکت هواپیمایی معراج ایر
هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی معراج ایر
کالاهای ممنوعه
کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی معراج ایر

اضافه بار شرکت هواپیمایی معراج ایر


دانستن اطلاعاتی چون اضافه بار، مقررات حمل بار، کالاهای ممنوعه و اطلاعاتی از این دست در مورد ایرلانی که برای پرواز خود انتخاب کردید می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند از این رو این مقاله با هدف هرآنچا نیاز شما است تا درباره هواپیمایی معراج بدانید تالیف شده است.

معرفی شرکت هواپیمایی معراج ایر


هواپیمایی معراج یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایران است که در سال ۱۳۸۹ با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و منطبق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس گردید. این شرکت هواپیمایی نوپا همیشه سعی بر این داشته است تا علاوه بر بالابردن کیفیت پروازی خود، خطوط پروازی خود را نیز افزایش دهد از این رو یکی از عوامل موفقیت های چشم گیر هواپیمایی معراج را می‌توان استفاده از نیروی جوان در کادر پروازی و مهمانداری و ناوگان جوان دانست. از جلمه می‌توان به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی اشاره کرد که در سال ۱۳۹۲ کسب کرد.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
قطب اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد.
جالب است بدانید هواپیمایی معراج در سال ۱۲۹۵ با انجام پرواز سیدنی به تهران که حامل هیئت دیپلمات بود طولانی ترین پرواز ایرانی را به نام ود ثبت کرد.علاوه بر این هواپیمایی معراج توانسته با میانگین زمان تاخیر ۷ دقیقه‌ای توانسته رتبه کم ترین تاخیر پروازی را در از آن خود کند. هواپیمایی معراج در حال حاضر به ۵۲ مسیر داخلی و خارجی استپرواز می‌کند که در زیر می‌توانید برخی از این مقاصد را مشاهده کنید.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر

ناوگان هوایی معراج ایر


بر روی بدنه و بال‌های این هواپیما لوگوی هواپیمایی معراج که ترکیبی است از دایره با دو بال نمادین نقش بسته است که هر کدام از این نماد‌ها و رنگ‌ها دربردارنده مفهوم خاصی است. بدین گونه که دایره نمایانگر نقطه‌ای است گسترش یافته و دربرگیرنده‌ی مفاهیم حرکت، کمال و یکپارچگی می‌باشد. دایره نمادی از حرکت و زمان است، در عین حال نمادی است از آسمان و حرکت اجسام سماوی در حول محوری دوار. همنچنی رنگ‌های آبی تداعی کننده معنای آرامش و لذت بردن، نشانه‌ی آسمان و نماد اعتماد است و رن قرمز نیز نشانه ی سرخی خورشید و نماد قدرت و زندگی است. از این رو نشان می‌دهد شرکت هواپیمایی معراج لوگو و رنگ سازمانی خود را در جهت شعار خود “لذت پروازی مطمئن” به نحوی انتخاب کرده است تا به خوبی مفاهیم حرکت، آرامش، لذت بردن، زندگی و انرژی مثبت را در ذهن متبادر کند.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
هم اکنون هواپیمایی معراج دارای ۶ هواپیمای فعال است که به مسافرین در ۵۲ خط داخلی و خارجی سرویس دهی می‌کند. هم اکنون طرح توسعه ناوگان این شرکت در حال اجراست و در آینده ای نزدیک شاهد ورود سری جدید هواپیماهای مدرن این شرکت به کشور خواهیم بود .
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر

مقرارت حمل بار شرکت هواپیمایی معراج ایر


دانستن یکسری از قوانین ایرلاین انتخابی شما قبل از سفر می‌تواند کمک بزرگی در وقت و هزینه شما داشته باشد ازاین رو اطلاعات مورد نیاز در رابطه با حمل بار مسافر، و....در جدول زیر آمده است. توجه داشته باشی قوانین ایرلاین‌های مختلف متناسب با عواملی چون نوع پرواز شما(داخلی و خارجی)، کلاس پروازی( فرست کلاس، بیزینس و..) و همچنین سن افراد( بزرگسال و کودک) می‌تواندمتفاوت باشد بنابراین در جدول زیر قوانین شرکت هواپیمایی معراج آورده شده است.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
میزان بار مجاز رایگان در پروازهای داخلی بر اساس بازه سنی مسافر
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
شرکت هواپیمایی معراج علاوه بر بار تحویلی به عنوان چمدان با جامعه دان مقداری نیز به عنوان بار دستی در نظر گرفته است که مسافر می‌تواند به صورت رایگان به داخل کابین ببرد. البته حمل بار دستی نیز دارای قوانی مخصوص به خود می‌باشد که در جدول زیر آمده است:
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر

هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی معراج ایر


اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
اگر میزان باری که در فرودگاه مبدا شما بیشتر از مقدار مجازی باشد که در بلیط هواپیما خریداری شما ثبت شده باشد، تنها در صورت پرداخت هزینه‌ای به عنوان هزینه اضافه بار می‌توانید بار خود را به قسمت پذیرش جهت حمل تحویل دهید. اگرچه میزان پرداخت جریمه در ایرلاین های مختلف و با توجه به شرایط متفاوتی چون کلاس پروازی و مقصد شما متفاوت است اما می‌توان جدول زیر را در اکثر مواقع معیار قرار داد.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
هزینه اضافه بار سپهران ایر
هزینه اضافه بار کیش ایر

کالاهای ممنوعه


قوانین شرکت‌های هواپیمایی اگرچه شما را در خصوص پاره‌ای از فاکتورها مانند میزان بار یا حمل کالاها و محدود می‌کند، اما باید در نظر داشته باشید که این قوانین در جهت رقم زدن سفری ایمن ولذت بخش برای شما و سایر سافرین در نظر گرفته شده ست از این رو تمام افراد ملزم به رعایت این موارد می‌باشند و استثنایی وجود ندارد. از این رو می‌توانید شرایط و محدودیت‌های حمل بار را در جدول زیر مشاده کنید.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی معراج ایر


برای راحتی مسافران در انتخاب و خریداری بلیط هواپیما شرکت هواپیمایی معراج پرواز‌های خود را در کلاس‌های زیر ارائه می‌کند:
کلاس اکونومی: یک ویژگی بارز صندلی‌های اکونومی در هواپیماهای معراج ایر، فاصله بیش از حد استاندارد بین صندلی ها می‌باشد که فضای بیشتر و در عین حال راحتی مطلوب تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین کیفت غذا و پذیرایی نیز حتی در پایین ترین کلاس این هواپیمایی از کیفیت خوبی برخوردار است.
اضافه بار هواپیمایی معراج ایر
کلاس بیزینس: صندلی های این نوع کلاس پروازی جدید است و از راحتی خوبی برخوردار می باشد به گونه ای که فاصله صندلی ها از یکدیگر به نحوی است که با تغییر حالت صندلی، می‌توانید صندلی خود را به یک تخت خواب راحت تبدیل کنید. از دیگر امکانات این صندلی‌ها می‌توان به وجود LCD اشاره کرد که نقش بسیاری در سرگرمی مسافران و کوتاه شدن مسیر دارد.
کلاس فرست: صندلی های این نوع کلاس پروازی به مدرن ترین و جدیدترین صندلی ها مجهز است. همچنین صندلی های این بخش به تمام امکانات رفاهی برای یک سفر آرام و دلپذیر فراهم شده است. در این بخش سرویس های غذایی و امکاناتی چون سرگرمی مفصل تر از کلاس بیزینش و اکونومی می‌باشد.
از دیگر خدمات این شرکت هواپیمایی می‌توان به کترینگ آن اشاره کرد. هواپیمایی معراج همیشه در تلاش است تا با بررسی و ارزیابی‌های دائمی در بالابردن کیفیت و نحوه پذیرایی خود بکوشد. تا بتواند رضایت مندی هرچه بیشتر مسافرانش را جلب کند. در این مسیر قطعا پیشنهادات و انتقادات شما می‌تواند در ارامه این راه کمک شایانی به هواپیمایی معراج کند. پس فراموش نکنید تجربه سفر خود با معراج ایر را حتما با ما به اشتراک بگذارید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است