search
menu

هزینه اضافه بار پگاسوس ایرلاین

[ پنهان کردن ]
کیف دستی مجاز برای داخل هواپیمایی پگاسوس
بار مجاز (چمدان) در هواپیمایی پگاسوس
هزینه اضافه بار هواپیمایی پگاسوس
چند نکته درباره هزینه اضافه بار هواپیمایی پگاسوس
هزینه اضافه بار پگاسوس ایرلاین و نحوه محاسبه آن از جمله نکاتی است که مسافرانی که قصد استفاده از شرکت هواپیمایی پگاسوس را دارند، نیاز است بدانند.
پگاسوس ایرلاینز یا شرکت هواپیمایی پگاسوس از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه است که با تمرکز بر پروازهای ارزان قیمت توانسته به عنوان یک ایرلاین اقتصادی جایگاهش را تثبیت کند.
گردشگران ایرانی نیز از پگاسوس ایرلاین زیاد استفاده می‌کنند و به همین دلیل، بسیار هم با این پرسش رو به رو می‌شوند که سطح استاندارد و مجاز جابه جایی بار با پگاسوس چه قدر است و بابت اضافه بار چه میزان باید پرداخت کنند.

کیف دستی مجاز برای داخل هواپیمایی پگاسوس


هر مسافری که از پگاسوس ایرلاینز استفاده می‌کند می‌تواند یک کیف یا ساک دستی را با خود به درون هواپیما ببرد. این کیف باید وزنی حداکثر ۸ کیلوگرم در ابعاد ۲۰*۴۰*۵۵ داشته باشد.
هزینه اضافه بار پگاسوس ایرلاین

بار مجاز (چمدان) در هواپیمایی پگاسوس


به جز کیف دستی که در بالا گفتیم، بر اساس قوانین هواپیمایی پگاسوس، هر مسافر در پروازهای داخلی ترکیه می‌تواند چمدانی به وزن تا ۱۵ کیلوگرم و در پروزهای بین المللی تا ۲۰ کیلوگرم داشته باشد. یعنی اگر قصد داشته باشید از ایران به استانبول با هواپیمایی پگاسوس سفر کنید، چمدان شما می‌تواند تا با ۲۰ کیلو وزن داشته باشد. اما اگر بخواهد با این شرکت هواپیمایی از استانبول به ازمیر سفر کنید، چمدانتان نباید بیش از ۱۵ کیلوگرم باشد.
البته هواپیمایی پگاسوس بسته یا کلاس‌های پروازی دیگری هم دارد. به حالت پایه که در بالا توضیح دادیم، (ESSENTIALS) گفته می‌شود.
کلاس پروازی بعدی، (ADVANTAGE) نام دارد که بار مجاز برای پروازهای داخلی و خارجی در آن هر دو ۲۰ کیلوگرم است و می‌توانید صندلی مورد نظر خود را رزرو کنید و یک وعده ساندویچ سفارش دهید. آخرین کلاس پروازی هواپیمایی پگاسوس، (BUSINESS FLEX) است که در آن بار مجاز شما در داخل کابین هواپیما به ۱۲ کیلو می‌رسد ولی بار مجاز آن همان ۱۵ کیلو برای پروازهای داخلی و ۲۰ کیلو برای پروازهای خارجی است. همچنین شما امکان انتخاب صندلیتان را خواهید داشت و امکان کنسلی بدون جریمه بلیطتتان هم به شما داده می‌شود.

هزینه اضافه بار هواپیمایی پگاسوس


برای پرداخت هزینه اضافه بار به ازای هر کیلوگرم و مقاصد مختلف در هواپیمایی پگاسوس، روش‌های مختلفی وجود دارد که قیمت متفاوتی به همراه دارد:
هزینه اضافه بار پرواز از ایران به ترکیه و بالعکس به ازای هر کیلوگرم (پرداخت به صورت اینترنتی و غیرحضوری با بیش از ۳ ساعت فاصله تا زمان پرواز): ۳ یورو
هزینه اضافه بار پرواز از ایران به ترکیه و بالعکس به ازای هر کیلوگرم (پرداخت به صورت تلفنی با بیش از ۳ ساعت تا زمان پرواز): ۴ یورو
هزینه اضافه بار پرواز از ایران به ترکیه و بالعکس به ازای هر کیلوگرم (پرداخت به صورت حضوری در فرودگاه تا ۱۲ ساعت قبل از پرواز): ۱۰ دلار آمریکا
هزینه اضافه بار پرواز از ایران به ترکیه و بالعکس به ازای هر کیلوگرم (پرداخت به صورت تلفنی تا ۳ ساعت قبل از پرواز): ۱۱ دلار آمریکا

چند نکته درباره هزینه اضافه بار هواپیمایی پگاسوس


هزینه اضافه بار گفته شده در بالا به ازای پروازهای مستقیم یا غیرمستقیم از ایران به ترکیه است. در صورتی که پرواز شما دارای توقف در کشور سومی باشد، نحوه محاسبه اضافه بار متفاوت خواهد بود.
توصیه می‌کنیم پیش از پروازهای خارجی طولانی با هواپیمایی پگاسوس، آخرین نرخ‌های اضافه بار و روش محاسبه آن را از سایت شرکت هواپیمایی پگاسوس یا آژانس مسافرتی که بلیط هواپیما خود را از آن تهیه کرده‌اید، جویا شوید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است