search
menu

هتل آپارتمان ارس جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ارس جلفا
امکانات و خدمات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذا
سایر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل آپارتمان ارس جلفا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ارس جلفا


هتل آپارتمان ارس جلفا هتلی سه ستاره و از جمله‌ هتل‌های تمیز و بسیار مناسب شهر جلفا است که در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده است. تعداد ۳۷ واحد اقامتی در این وجود دارد که ۲ واحد به حالت سوییت است و مابقی بصورت اتاق هستند. این هتل در خیابان ساحل جلفا قرار گرفته است و ظرفیتی در حدود ۱۰۰ مسافر را دارد. با توجه به این که شهر جلفا آثار دیدنی بسیاری دارد و از قطب‌های تجاری و گردشگری استان آذربایجان شرقی است، مسافران زیادی را نیز در تعطیلات میزبانی می‌کند و همین امر سبب شده است هتل‌ها در رقابت با یکدیگر بتوانند در درجات بالایی از کیفیت قرار گیرند. هتل آپارتمان ارس جلفا نیز که یکی از ساختمان‌های جدیدالاحداث بشمار می‌رود از نظر امکانات و خدمات در سطح قابل قبولی است و تمیزی فضای هتل از جمله ویژگی‌های بارز آن است. در ادامه در رابطه با امکانات کلی و شرایط اتاق‌های این هتل اطلاعات بیشتری به تفصیل بیان می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


Jolfa Aras Hotel Apartment در چهار طبقه ساخته شده است و بین طبقات برای سهولت در رفت و آمد مسافران آسانسور قرار گرفته است. از آنجاییکه جلفا یک شهر گردشگر پذیر است و بیشتر مسافران شهر جلفا با خودرو شخصی و از شهرهای نزدیک می‌آیند وجود پارکینگی با ظرفیت ۵۵ خودرو می‌تواند یکی از مزیات این هتل باشد، اما ذکر در نظر بگیرید که پارکینگ این هتل روباز است. لازم بذکر است که هتل صبحانه رایگان دارد. سرویس ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت برای مسافران وجود ندارد. در لابی صندوق امانات برای قرار دادن اشیای باارزش قرار داده شده است.
امکان اتصال به اینترنت هم در اتاق‌ها و هم در لابی قرار داده شده است. هتل مجهز به رستوران نیز هست و تمامی وعده‌ها را می‌توانید در آن سرو کنید. البته آنچه بیشتر از سایر موارد سبب جلب رضایت مسافران شده است شرایط نظافت و تمیزی بسیار مثال زدنی این هتل است.
اگر قصد سفر به آذربایجان شرقی و جلفا را دارید برنامه سفر تبریز، کندوان و جلفا را حتما بخوانید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل بسیار مجهز هستند و امکانات مختلف و متنوعی را شامل می‌شوند. از جمله مهم‌ترین این امکانات امکان اتصال به اینترنت در اتاق‌های هتل است. خدمات دیگری همچون وجود یخچال و مینی بار نیز در آشپزخانه اتاق‌ها وجود دارند. در بعضی از واحدها امکانات برای پخت غذا نیز وجود دارد که این مورد بیشتر در واحدهایی که بصورت سوییت هستند وجود دارد. حمام و وجود لوازم بهداشتی نیز از سایر امکانات قرار داده شده در واحدهاست. امکان استفاده از تلویزیون را نیز در اتاق‌ها خواهید داشت. هتل دارای ۳۵ اتاق و ۲ واحد سوییت است که در سه طبقه قرار دارند. در کل حدود ۱۲۰ تخت در این هتل آپارتمان وجود دارد و بسته به اینکه تعداد همراهانتان چند نفر هستند می‌توانید اتاق‌های دو تخته و سه تخته را رزرو کنید.

گزینه‌های صرف غذا


هتل مجهز به رستوران است و تمامی وعده‌ها را می‌توانید در آن میل کنید البته بهتر است بدانید وعده صبحانه بصورت رایگان است.

سایر خدمات و امکانات هتل


از سایر خدمات و امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به وجود تلفن در اتاق‌ها اشاره کرد که سبب ارتباط بهتر با پذیرش و کسب اطلاعات لازم است. در هتل امکان استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی نیز وجود دارد برای استفاده از این سرویس‌های بهداشتی بهتر است در زمان رزرو اتاق‌ها پذیرش را در رابطه با نوع اتاقی که میخواهید داشته باشید در جریان بگذارید. خدمات خشکشویی و لاندری با هزینه نیز می‌تواند برای افرادی که نیاز دارند برای جلسات رسمی لباس‌های خود را آماده کنند یکی از جذابترین امکانات این هتل است. خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در این هتل خاطره ای فراموش نشدنی برایتان به همراه خواهد داشت.

فاصله هتل آپارتمان ارس جلفا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز شهر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است