search
menu

رستوران تاواجی رجب اوستا ازمیر

$$
رستوران تاواجی رجب اوستا ازمیر یکی از زیباترین و مجلل‌ترین رستوران‌های شهر ازمیر ترکیه به شمار می‌آید. چراکه به هنگام ورود جذب نمای ظاهری چشم‌نواز و طراحی بی‌نظیر آن خواهید شد. یعنی همه‌چیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا شما را شگفت‌زده کرده و تحت تأثیر خود قرار بدهد. استفاده از بافت چوب‌های زیبا در طراحی داخلی Izmir tavaci recep usta restaurant، فانوس‌های آویزان و تعامل رنگ سفید و قهوه‌ای در تزئین فضای داخلی همه‌چیز را متفاوت کرده و جایی دنج و آرام را برای مشتریان فراهم کرده است. بدون شک اگر شما هم‌چنین فضای بکری را ببینید حتما میز و صندلی‌هایی که در فضای باز چیده شده‌اند را انتخاب خواهید کرد.

علاوه بر مواردی که در مورد زیبایی رستوران تاواجی رجب اوستا ازمیر گفته شد، حرف‌های زیادی در مورد کیفیت غذاهای بی‌نظیر آن وجود دارد که به‌اختصار چند مورد از آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد. برای مثال کباب‌های این رستوران بسیار متفاوت و لذیذ بوده و همه را وسوسه می‌کند تا در وهله اول کباب‌هایش را امتحان کنند. کباب دنده آن طعمی بسیار دل‌چسب و لذیذ دارد که از خوردن کباب دنده مخصوص رستوران تاواجی رجب اوستا هرگز سیر نخواهید شد. کباب دیگری که طرفداران بسیاری در این رستوران دارد، نوعی غذای مخلوط از کباب‌های مختلفِ بال مرغ، گوشت، کوبیده، بادنجان، فلفل، گوجه و سیب‌زمینی است که به‌تنهایی می‌تواند چند نفر را سیر کند. خوراک برنج و ماهیچه آن نیز شبیه به غذای باقالی‌پلو با ماهیچه خودمان است اما طعمی بسیار متفاوت و لذیذتری دارد. چراکه از گوشت بسیار تازه و لذیذ تهیه شده است.

کباب دیگری که بسیار لذیذ است نوع بسیار خاصی است که شاید آن را تاکنون امتحان نکرده باشید. بدین شکل که اول بادنجان را کباب کرده و حسابی می‌کوبند و سپس ماست شیرین را داخل کف ظرف غذا ریخته و روی آن بادنجان کوبیده شده را می‌کشند و سپس گوشت را روی آن‌ها گذاشته و درنهایت با آب لذیذ گوشت تزئین غذا را به اتمام می‌رسانند. امتحان کردن چنین کباب مخصوصی با نان‌های تازه از تنور بیرون آمده رستوران تاواجی رجب اوستا ازمیر لذت بسیار متفاوتی دارد که فقط باید آن را امتحان کنید.

دسرهای رستوران تاواجی رجب اوستا ازمیر نیز بسیار خوشمزه و عالی هستند. دسرهایی نظیر باقلوای تازه که به همراه هر نوشیدنی گرمی نظیر چای یا قهوه بسیار لذت‌بخش است. دسر دیگری نیز وجود دارد که بیشتر مشتریان رستوران تاواجی رجب اوستا شهر ازمیر آن را امتحان می‌کنند که نوعی شیرینی شبیه به حلوای خودمان است که کنار آن، یک اسکوپ بستنی سرو می‌شود و شما می‌توانید هر دو را باهم امتحان کنید.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است