search
menu

رستوران کرچیچکی ازمیر

$$
رستوران کرچیچکی ازمیر شعبه‌های متعددی در شهر ازمیر دارد، اما کیفیت غذاها در این شعبه، بسیار فراتر از دیگر شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای است. مهم نیست چه غذایی در رستوران کرچیچکی ازمیر سفارش می‌دهید، طعم اعتیادآور دست‌پخت آشپزان ماهر Izmir kircicegi restaurant چنان خوشمزه و دل‌چسب است که شما را وادار می‌کند تا مجدد به این رستوران بازگشته و دیگر غذاهای سنتی منوی بلندبالای آن را با دست‌پخت آشپزان کارکشته این مکان امتحان کنید. گفتنی است که قیمت تمامی غذاهای منوی این رستوران نسبت به حجم آن‌ها، بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و کباب‌ها و جوجه‌کباب‌های مخصوص آن در ظروفی بزرگ سرو می‌شوند.

نکته جالب دیگر در مورد رستوران کرچیچکی ازمیر این است که باوجود وسعت رستوران، نظافت با وسواسی بسیار در این رستوران رعایت شده و تمامی غذاهای طبخ شده در این رستوران با رعایت اصول بهداشتی تهیه و آماده می‌شوند. جالب است بدانید که امکان سفارش غذا در رستوران کرچیچکی وجود دارد و سفارش شما پس از ثبت، در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای اندک بسته بندی شده و به آدرس شما ارسال خواهد شد. البته ازآنجایی‌که رستوران کرچیچکی وسعت بزرگی دارد و صندلی‌های راحت این رستوران تا فضای بیرونی رستوران امتداد میابند، بهتر است حضوراً به این رستوران مراجعه کرده و سفارش خود را در فضایی آرامش‌بخش و سنتی نوش جان کنید.

تنها خرده‌ای که می‌توان از رستوران کرچیچکی ازمیر گرفت این است که ممکن است در زمان‌های شلوغ سال و در اوقاتی که حجم کاری رستوران بالا می‌رود و رستوران مملو از گردشگر می‌شود، روند سفارش شما مدتی به طول بیانجامد، اما زمانی که غذای شما آماده جلوی دیدگان شما قرار می‌گیرد، عطر و طعم غذا چنان شما را مدهوش خود می‌کند که دلخوری مدت‌زمان انتظار را به‌کلی از یاد خواهید برد.

در آخر باید گفت که رستوران کرچیچکی ازمیر از معدود رستوران‌های شهر ازمیر است که هنوز پس از گذشت سال‌ها، کیفیت مطلوب غذاهای خود را حفظ کرده و با آشپزانی درجه‌یک، غذای سنتی کشور ترکیه را همان‌گونه که باید به مشتریان و گردشگران ارائه می‌دهد: چرب و لذیذ.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است