search
menu

رستوران دنیز ازمیر

$$$
رستوران دنیز ازمیر یکی از بهترین رستوران‌های شهر ازمیر است که می‌توانید هر نوع غذای دریایی و مدیترانه‌ای که به دنبال آن هستید را در این رستوران پیدا کنید. گارسون‌های این رستوران بسیار حرفه‌ای، کار بلد و مودب بوده و با شما طوری برخورد می‌کنند که در آنجا احساس راحتی و آسایش کرده و تمام خواسته‌های شما را تمام و کمال برآورده کنند. همین هدف رستوران دنیز ازمیر Izmir deniz restaurant یعنی مشتری مداری‌اش باعث شده تا این مکان تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های شهر ازمیر شود و افراد بسیاری رستوران دنیز را برای مهمانی‌ها و مراسم خاص‌شان انتخاب کنند. چرا که آنجا بهترین مکان برای جشن گرفتن سالگردهای ازدواج و ...میهمانی‌های رسمی، شام دوستانه، جلسات و یا دورهمی‌های کاری است.

کیفیت غذاهای رستوران دنیز ازمیر بسیار بالا بوده و تمام کسانی که غذاهایش را امتحان کرده‌اند از کیفیت ماهی‌ها بسیار تعریف کرده و عاشق طعم لذیذشان شده‌اند. جالب است بدانید که شما هر نوع ماهی که دوست داشته باشید را می‌توانید انتخاب کنید و جالب‌تر از آن اینکه حتی نوع پخت ماهی موردعلاقه‌تان را نیز می‌توانید تعیین کنید. برای مثال اگر دوست داشته باشید ماهی‌تان کبابی، سرخ‌کرده، تنوری و ... باشد فقط کافیست که خواسته خود را به خدمه خوش‌برخوردش مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن سفارشتان را حاضر کنند. یک طرز پخت بسیار متفاوت و جذاب دیگری برای طبخ ماهی‌ها وجود دارد که مشتریان زیادی این روش را بسیار دوست می‌دارند. روشی که در آن ماهی داخل انبوهی از نمک قرار گرفته و داخل تنور قرار داده می‌شود و سپس سرآشپز آن را سر میز شما آورده و به کمک دستیارش، با مهارت کامل و بسیار حرفه‌ای جلوی چشم شما، آن را از میان نمک بیرون درآورده و سر میزتان قرار می‌دهد. اکثر مشتریان در چنین شرایطی مشغول عکاسی و فیلم‌برداری با تلفن‌های همراه خود می‌شوند. پس به شما هم پیشنهاد می‌کنیم حتما این نوع ماهی را نیز در رستوران دنیز ازمیر امتحان کنید.

علاوه بر ماهی، میگوها، پیش‌غذاها و... دسرهای رستوران دنیز ازمیر نیز بسیار خوش‌مزه و لذیذ است. همان‌طور که می‌دانیم ماهی به‌نوعی سردی بوده و بعدازآن خوردن یک خوراکی گرمی می‌تواند برای بدن بسیار مفید باشد. خوشبختانه رستوران دنیز شهر ازمیر فکر چنین کاری را از قبل کرده و برای شما باقلواهای تازه ترکیه‌ای را تدارک دیده تا بعد از صرف غذایتان باقلواهای خوشمزه به همراه چایی خوش عطرش را نوش جان کنید.
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است