search
menu

رستوران جان دونر ازمیر

$$
رستوران جان دونر ازمیر یکی از بهترین رستوران‌های شهر ازمیر محسوب می‌شود. این رستوران تمرکز اصلی خودش را روی کباب دونر گذاشته و توانسته در بازار رقابت، محبوبیت قابل‌توجهی میان مشتریان و طرفداران کثیر کباب دونر کسب کند. قبل از هر چیز فضای گرم و دل‌نشین رستوران جان دونر ازمیر izmir can doner restaurant نظر ما را به خود جلب می‌کند. طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار منحصربه‌فرد و خیره‌کننده بوده و شبیه رستوران‌های فاخر جلوه می‌کند.

رستوران جان دونر به‌قدری پرآوازه گشته است که همیشه فضای آن مملو از مشتریان داخلی و خارجی می‌شود. این رستوران مجلل دارای دو طبقه مجزا بوده که این امر نگرانی در مورد کمبود جا برای مشتریان را رفع کرده است. علاوه بر آن، در بیرون از رستوران نیز فضای نسبتا کوچکی به مشتریان اختصاص داد شده است و شما می‌توانید در صورت تمایل حتی در فضای باز غذایتان را نوش جان کنید.

اما دلیل اصلی که رستوران جان دونر ازمیر را بسیار معروف کرده، تنوع در غذاهایش و همچنین کیفیت بالای گوشت تازه‌اش بوده است. با اینکه گوشت کباب دونر این رستوران فقط یک نوع است، اما مدل این کباب‌ها به‌قدری متفاوت و متنوع بوده که شما را متحیر می‌کند. برای مثال نوعی کباب دونر به نام اسکندر کباب در منو وجود دارد که تکه‌های نان تازه را آغشته به کره تازه کرده و آن را اندکی در فر می‌گذارند تا کمی برشته شود، سپس ماست شیرین، کباب لذیذ دونر، آب گوشت و کره ذوب شده و نان‌های برشته شده را با هم مخلوط کرده و به مشتریان ارائه می‌دهند. حتم داریم اگر یک بار اسکندر کباب رستوران جان دونر را امتحان کنید مزه تکرار نشدنی آن هرگز فراموشتان نخواهد شد. علاوه بر غذایی که نحوه درست شدنش را برایتان توضیح دادیم، کباب‌های دونر این رستوران به شکل‌های متنوع پُرسی، ساندویچی و ... سرو می‌شوند و شما قادر خواهید بود انتخاب‌های بی‌شماری داشته باشید.

رستوران جان دونر شهر ازمیر به‌جز کباب دونر بی‌نظیرش، دسرهای بسیار خوش‌مزه‌ای دارد که هیچ‌کس از خوردن این دسرهای لذیذ سیر نمی‌شود. می‌توانید برخی از این شیرینی‌های لذیذ را همراه یک نوشیدنی گرم نیز نوش جان کنید. ابتکار و خلاقیت آشپزهای این رستوران بسیار بالا بوده و باعث پیشرفت روز‌افزون رستوران جان دونر شده است. برای مثال در این رستوران برخی سس‌های بسیار خوشمزه تولید می‌شود که معمولا آن را داخل کباب دونر ساندویچی ریخته و با سبزیجات و ... آن را تزئین می‌کنند. این سس‌ها کاملا مخصوص رستوران جان دونر بوده و جای دیگری چنین چیزی را نخواهید یافت.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است