search
menu

رستوران زوما دبی

$$$
رستوران زوما دبی را برای یکی از وعده‌های غذایی خودتان در شهر زیبای دبی انتخاب کنید و با خوردن غذاهای ژاپنی و آسیایی بسیار لذیذ این رستوران، لذت و هیجان سفر خود را چندین برابر افزایش دهید. هر یک از غذاهای رستوران لاکچری و مشهور زوما دبی، با طعم خاص و منحصر به فرد خود می‌توانند با لب و دهان شما سخن بگویند. کافیست در dubai zuma restaurant سوشی بخورید، طعم گوشت بچشید و غذاهای دریایی مزمزه کنید تا به خوبی حس کنید که انگار اتفاق جدیدی در سفر شما به شهر دبی افتاده است. اتفاقی ناب و فراموش‌نشدنی.
علاوه بر غذاهای بسیار خوشمزه، رستوران زوما دبی فرصت میل کردن نوشیدنی‌های لذیذ و گوارایی را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.

رستوران زوما دبی که فعالیت خودش را از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرده، در طول این مدت تبحر خاصی نیز در تهیه و سرو انواع غذاهای گیاهی، بدون گلوتن و وگان از خود نشان داده است. البته در جلب رضایت مهمانان رستوران زوما، فقط غذاها و نوشیدنی‌های متنوع این رستوران نقش نداشته‌اند. بلکه امکانات و مزایای ویژه رستوران زوما هم همواره نقش مهمی در این امر ایفا کرده‌اند. برای مثال، مهمانانی که با خودروی شخصی به این رستوران مراجعه می‌کنند، با برخورداری از پارکینگ مخصوص در این رستوران، احساس راحتی بسیار بیشتری داشته و بالطبع، لذت بیشتری از حضور در این مکان حس می‌کنند.
امکان رزرو میز، دسترسی به صندلی چرخدار، برخورداری از خدمات گارسون و پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری هم مزایای دیگری هستند که در رستوران زوما دبی می‌توان از آنها بهره‌مند شود. البته باید به این نکته هم اشاره شود که رستوران زوما جزو رستوران‌های گرانقیمت و بسیار لوکس شهر دبی است و مراجعه به آن می‌تواند هزینه بسیار بالایی برای شما در پی داشته باشد. هزینه‌ای که البته نشانگر کیفیت بالای امکانات، غذاها و فضای بی‌نظیر رستوران زوما است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است