search
menu

رستوران زیرو گرویتی دبی

$$
رستوران زیرو گرویتی دبی با ارائه بهترین و لذیذترین غذاها در فضایی امن و آسوده، لحظات شادی برای مهمانان خود در شهر دبی به ارمغان می‌آورد. این رستوران شیک و دوست‌داشتنی با فضای منحصر به فرد خود، به شکل بسیار متفاوتی از شما پذیرایی خواهد کرد. شکی نیست که شما هم بعد از ورود به رستوران زیرو گرویتی دبی dubai zero gravity restaurant و کسب تجربه‌ای چند ساعته در آن، عاشق این رستوران خواهید شد.

از خدمات رستوران زیرو گرویتی دبی می‌توان به فعالیت این رستوران برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام اشاره کرد. در این سه وعده، بهترین و با کیفیت‌ترین غذاهای اروپایی و مدیترانه‌ای برای مهمانان رستوران زیرو گرویتی دبی سرو شده و تجربه شگفت‌‌انگیزی برای آنها به ارمغان آورده می‌شود. البته در رقم خوردن این تجربه، صرفا غذاهای رستوران زیرو گرویتی سهم ندارند. بلکه نوشیدنی‌های این رستوران هم نقش ویژه‌ای در این موضوع ایفا می‌کنند.

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، نقطه قوت رستوران زیرو گرویتی دبی فضای بی‌نظیر و منحصر به فرد این مکان هست. فضایی که در کنار منطقه شیرجه‌زنی دبی واقع شده و به یک کلوب ساحلی چسبیده تا مهمانان رستوران زیرو گرویتی در محیطی رویایی و باورنکردنی انواع پیتزاها، پاستاها، ساندویچ‌ها، سالادها و سایر طعم‌های بی‌نظیر را به تجربیات خود اضافه کنند. لازم به ذکر است که حین خوردن غذا در رستوران زیرو گرویتی می‌توان از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت برد.

با توجه به آنچه که در مورد رستوران زیرو گرویتی گفتیم، به نظر می‌رسد که حضور در این رستوران در فصل تابستان گزینه‌ای خارق‌العاده برای تجربه ساعاتی به یاد ماندنی خواهد بود. زیرا هم غذاهای رستوران زیرو گرویتی عالی هستند و هم فضای آن بسیار متفاوت است. ناگفته نماند که رستوران زیرو گرویتی دارای سرویس‌های بسیار خوبی از جمله اینترنت بی‌سیم و دسترسی صندلی چرخدار هم هست. تمامی این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا محیطی جادویی و ماورایی در رستوران زیرو گرویتی شهر دبی به وجود بیاید.



امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است