search
menu

رستوران زاروب دبی

$$
رستوران زاروب دبی با خدمات عالی و بی‌نظیر خود و با تکیه بر تجربه فراوان خودش توانسته شرایط بسیار خوب و مناسب برای مهمانانش پدید بیاورد. نام این رستوران که به معنای کوچه کوچک است کاملا با فلسفه آن مطابقت دارد. زیرا منوی رستوران زاروب دبی از غذاهای خیابانی و سنتی الهام گرفته شده‌اند. در واقع سادگی حرف اول و آخر را در غذاهای رستوران زاروب دبی dubai zaroob restaurant می‌زند و این رستوران با چنین خلاقیتی توانسته خاطرات زمان‌های گذشته از خیابان‌های عربی دبی را برای مردم محلی دوباره زنده کند.

غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای مهم‌ترین بخش منوی رستوران زاروب دبی را تشکیل می‌دهند. نکته جالب اینجاست که قیمت این غذاها در حد متوسط بوده و امکان خوردن غذا در رستوران زاروب برای همه مهیا است. جالب‌تر اینکه در منوی رستوران زاروب می‌توان گزینه‌های حلال، گیاهی، وگان و بدون گلوتن را نیز دید. این سخن بدین معناست که افرادی با رژیم‌های غذایی مختلف و سلیقه‌های متفاوت می‌توانند به رستوران زاروب بروند و لحظات فراموش‌نشدنی در این مکان تجربه کنند. همه این غذاها در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان آماده می‌شوند. زیرا فعالیت رستوران زاروب از ساعات ابتدایی شروع می‌شود و ساعاتی بعد از نیز شب خاتمه می‌یابد.

رستوران زاروب دبی برای جلب رضایت مهمانان خود، از سرویس‌ها و خدمات مختلفی هم بهره می‌گیرد. در واقع، حاصل تلاش‌های این رستوران در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن فضاهای سرپوشیده و روباز برای خوردن غذا، سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات گارسون، دسترسی صندلی چرخدار، سرویس بیرون بر، سرویس ارسال غذا و چندین نوع مزایای دیگر شده است. طبیعتا وقتی مهمانان با چنین خدماتی رو به رو می‌شوند، میزان رضایت‌شان از رستوران زاروب افزایش می‌یابد.

به نظر می‌رسد کسانی که با هدف آشنایی با تمدن و تاریخ کشور امارات مسافر دبی شده‌اند، حتما باید سری به رستوران زاروب دبی و فضای منحصر به فرد آن بزنند. زیرا مراجعه به این رستوران در واقع مثل قدم زدن در کوچه پس کوچه تاریخ است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است