search
menu

رستوران فایبو دبی

$
رستوران فایبو دبی یک رستوران هندی در شهر زیبای دبی است که در هر زمان از سال مملوء از مشتریان بوده و جزو یکی از مناسب‌ترین رستوران‌های دبی می‌باشد. رستوران فایبو دبی دارای فضایی ساده و بی آلایش بوده و همچون اکثر رستوران‌های دبی مجلل و زرق و بردار نیست. در عوض، چنان غذاهای خوشمزه‌ای دارد که امکان ندارد کسی از امتحان کردن آن‌ها پشیمان شده باشد.
می‌دانید که هندی‌ها افرادی مهربان، پاک و ساده و مهمان نواز هستند. تمامی این خصلت‌ها را در رستوران فایبو دبی به عینه لمس و احساس خواهید کرد. رفتار کارکنان رستوران فایبو بسیار محترمانه و گرم است و با صبر و حوصله به خواسته‌ها و سفارشات مشتریان رسیدگی می‌کنند. با وجود ساده بودن محیط رستوران، فضای حاکم بر آن بسیار زیبا و دلنشین است. رستوران فایبو برای خوردن غذای خوشمزه ارزان قیمت، آن هم در فضایی راحت و به دور از تشریفات مکان فوق‌العاده خوبی است. غذاهای رستوران فایبو با این وجود که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند، اما قیمت‌هایشان بسیار مناسب و ارزان است. این یعنی در دبی می‌توانید با کم‌ترین هزینه خوشمزه‌ترین غذاها را امتحان کنید.

برای افراد گیاه خوار نیز منوی اختصاصی و غذاهای مخصوص در نظر گرفته شده است تا تمامی مشتریان با خیال راحت بتوانند غذایشان را سفارش دهند.
شما نیز می‌توانید برای امتحان کردن غذاهای آسیایی و هندی به رستوران فایبو مراجعه کنید. در هر زمان از سال که به این رستوران بروید با ازدحام مشتریان مواجه خواهید شد که سال‌ها است غذاهای فایبو را ترجیح داده و نوش جان می‌کنند. مطمئن باشید شما هم با یک بار امتحان از مشتریان دائمی رستوران فایبو شهر دبی خواهید شد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است