search
menu

رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی

$$
رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی در داخل مرکز خرید اوت لت امارات (Dubai Outlet Mall) قرار دارد. شما می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ ساعت‌ها مشغول گشت‌و‌گذار و خرید شوید و هر وقت که احساس خستگی یا گرسنگی کردید به رستوران اسکایلر گورمی بیسترو نیز سر بزنید. در واقع واژه گورمی (Gourmet) که ریشه فرانسوی نیز دارد، به معنای غذاهای خوشمزه است و چنین به نظر می‌رسد هدف از انتخاب این نام بیشتر ارائه باکیفیت‌ترین و بهترین غذاها به مشتریان بوده است. مشتریانی که از سرتاسر جهان برای خرید و تفریح به مرکز خرید اوت لت امارات آمده و جذب این رستوران زیبا می‌شوند.

در مورد طراحی داخلی و یا فضای ظاهری رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی باید بگوییم که همه چیز مانند نام زیبایی که برای رستوران اسکایلر گورمِی بیسترو انتخاب کرده‌اند چشم‌نواز و جذاب است. علاوه بر میز و صندلی‌هایی که در داخل رستوران چیده شده‌اند، تعداد اندکی میزوصندلی نیز در قسمت بیرونی رستوران چیده شده که این موضوع نشانگر استقبال بیش از اندازه مشتریان از رستوران اسکایلر گورمی بیسترو است.

اگر طرفدار فست‌فود و تجربه لذت بی‌انتهای برگرهای واقعی هستید، باید بگوییم که رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی تخصصِ بازی با روح و روان شما را دارد! چرا که غذاها و سس‌های مخصوصش شما را به طور کل شگفت‌زده و مبهوت خواهد کرد. علاوه بر فست‌فود، یکی دیگر از خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران اسکایلر گورمی بیسترو، پاستاهای بی‌نظیر آن است که طعمی تکرار نشدنی و خارق‌العاده‌ای دارند. پاستاهایی که از خوشمزه‌ترین پنیرهای پارمزان تهیه شده‌اند و امتحان کردنشان خالی از لطف نیست.

جالب است بدانید علاوه بر غذاهای فست‌فود و ایتالیایی در رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی برخی غذاهای دریایی نیز سرو می‌شوند. برای مثال خوراک مخصوص میگو و چیپس آن بسیار لذیذ بوده و حتم دارید قبلا این غذا را جای دیگری امتحان نکرده‌اید و بعد از آن هم محال است با چنین کیفیتی بتوانید مجددا چنین غذاهایی را جای دیگری پیدا کنید. علاوه بر خوراک میگو و چیس، خوراک فیش اند چیپس (ماهی و چیپس) رستوران اسکایلر گورمی بیسترو دبی نیز بسیار خوشمزه بوده و از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی تهیه شده است.


امکانات رستوران
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است