search
menu

رستوران و قنادی رومیز دبی

$$
رستوران و قنادی رومیس دبی بر همه اصول جلب رضایت مشتریان و مهمانان واقف بوده و با بهره‌مندی از این اصول، بهترین کیفیت ممکن را از خود نشان می‌دهد. این رستوران و قنادی عالی و بی‌نظیر که واقعا در نوع خود بی‌همتاست فضای فوق‌العاده دنج و آرامش‌بخشی برای مهمانانش به وجود آورده است. کافیست شما ساعتی از سفر خود به شهر دبی را با حضور در رستوران و قنادی dubai romys restaurant پشت سر بگذارید تا لذت و خاطرات مسافرتتان به دبی چندین برابر شوند.

غذاهای ایرانی، چینی، هندی، خاورمیانه‌ای و آسیایی همگی عضوی از خانواده بزرگی هستند که نامشان در منوی رستوران و قنادی رومیس دبی نگاشته شده‌اند. این غذاها که در دسته حلال قرار می‌گیرند، طعمی ماورایی داشته و در همان لقمه اول شما را شگفت‌زده خواهند کرد. این رستوران کیک، پیتزا و شیرینی‌های خامه‌ای فوق‌العاده دلچسبی هم برای مهمانان خود سرو می‌کند. جالب است بدانید که رستوران و قنادی رومیس دارای کابین‌های خصوصی برای جشن‌های خانوادگی است. همچنین این رستوران با دریافت هزینه‌ای مشخص، سرویس ارسال غذا به منزل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قرار گرفتن در مکانی که دسترسی به آن بسیار راحت و آسوده است، سرو غذاهایی با ترکیبات بسیار عالی و کارکنان خوش‌رو و صمیمی از دیگر مشخصه‌هایی هستند که سبب اعتلای نام رستوران و قنادی رومیس شده‌اند. این رستوران و قنادی بی‌بدیل سرویس‌های متنوعی هم دارد که از آن جمله می‌توان به سرویس بیرون بر، خدمات گارسون و سرویس پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری اشاه کرد. همچنین بد نیست بدانید که رستوران و قنادی رومیس دارای پارکینگ اختصاصی هست. البته علاوه بر این پارکینگ، خیابانی هم که این رستوران در آن واقع شده، جاپارک دارد و هیچ دغدغه‌ای از بابت محل قرارگیری خودرو شما وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که فعالیت رستوران و قنادی رومیس شهر دبی بسیار طولانی بوده و از سر صبح تا اواخر شب ادامه می‌یابد. بنابراین شما می‌توانید برای تمامی وعده‌ها بر روی این رستوران و قنادی حساب ویژه باز کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است