search
menu

رستوران ریکتا دبی

$$
رستوران ریکتا دبی با غذاهای بی‌نظیرش، در شهر دبی برای شما از کشور ایتالیا حرف خواهد زد. کشوری‌ که قلبش با غذاهای لذیذ و دلچسب می‌تپد و هر کسی طعمی از غذاهای مشهور و پر آوازه این کشور چشیده، عاشق آنها شده است. در واقع، آنچه که در منوی رستوران Ricetta می‌توان دید، میراث عظیمی است که از پدربزرگان و مادربزرگان ایتالیایی نسل به نسل آمده و حالا در مقابل دیدگان مهمانان قرار گرفته است. کافیست فقط یکی از غذاهای خانگی و بی‌نظیر این منو را انتخاب کنید تا با دریچه جدیدی از لذت‌های زندگی آشنا شوید.

قیمت غذاهای رستوران ریکتا بسیار مناسب و معقول هستند. البته این موضوع دلیلی نمی‌شود بر اینکه فکر کنیم کیفیت غذاها هم در حد متوسط و معمولی هستند. بلکه غذاهای دلچسب ایتالیایی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای و اروپایی این رستوران همگی طعم‌های شگفت‌انگیزی داشته و نسبت به قیمتشان واقعا طعم عالی و بی‌نظیری دارند. جالب است بدانید که بین این غذاها، مواردی با رژیم خاص گیاهی و وگان نیز می‌توان دید. بنابراین دست شما برای انتخاب گزینه مد نظرتان کاملا باز بوده و پس از تجربه استقبالی گرم از جانب کارکنان رستوران ریکتا، منویی پر از غذاهای لذیذ پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

در رستوران ریکتا می‌توان از سرویس‌های مختلفی مثل دسترسی صندلی چرخدار، پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان هم برخوردار شد. البته رِنج سرویس‌های این رستوران فقط به همین چند مورد خلاصه نشده و بسیار گسترده است. به اعتقاد بسیاری از گردشگران و مسافران، رستوران ریکتا یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن شام و تجربه طعم فوق‌العاده‌ای از نوشیدنی‌های دلچسب است. البته این رستوران ارائه‌دهنده وعده ناهار نیز هست اما با توجه به فضای دلنشینی که شب‌ها در رستوران ریکتا شهر دبی ایجاد می‌شود، به نظر می‌رسد که وعده شام لذت بیشتری در این رستوران می‌تواند داشته باشد. یک بشقاب سوپ همراه با پاستا یا پیتزا در رستوران ریکتا سفارش دهید و طعم عصاره ایتالیایی را در هر لحظه با جان و دل حس کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است