search
menu

رستوران پیرشیک دبی

$$$
رستوران پیرشیک دبی مصداق بارز یک رستوران رمانتیک، لوکس و شیک در شهر دبی است. این رستوران گرانقیمت که سرویس‌ها و غذاهای فوق‌العاده اعیانی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد، در سفر به دبی می‌تواند جزو اولویت‌های شما باشد؛ به شرطی که بخواهید یک وعده خاطره‌انگیز را تجربه کنید. رستوران پیرشیک دبی Dubai pierchic restaurant فرصت نوش جان کردن غذاهای دلچسب در کناره‌های خلیج فارس را به شما ارائه خواهد کرد. غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اروپایی که بدون تردید از خوردن آنها سیر نخواهید شد.

رستوران پیرشیک دبی که بر روی یک اسکله چوبی قرار گرفته و رویای خوردن غذا بر روی آب را به نوعی واقعیت بخشیده است، در منوی خود گزینه‌های گیاهی و بدون گلوتن هم گنجانده تا بتواند رضایت مهمانانی با رژیم‌های غذایی و سلیقه‌های مختلف را جلب کند. لازم به ذکر است که فعالیت رستوران پیرشیک به وعده‌های ناهار و شام معطوف می‌شود و ساعت کاری این رستوران تا دیروقت ادامه می‌یابد.

رستوران پیرشیک دبی غیر از غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌های خوش‌طعم و دلچسبی را هم برای مهمانان خود سرو می‌کند. همچنین این رستوران دارای سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات گارسون، امکان رزرو و دسترسی به صندلی چرخدار هم هست که این موارد نیز باعث می‌شوند که لذت حضور در رستوران پیرشیک برای مهمانان چندین برابر شود. ناگفته نماند که رستوران پیرشیک مجهز به پارکینگ است. بنابراین اگر با خودروی شخصی به سراغ این رستوران بروید، نیازی به نگرانی در مورد جای پارک نخواهید داشت. ضمنا، همزمان با نوش جان کردن غذا در رستوران پیرشیک شما می‌توانید به موسیقی زنده گوش دهید و لذت خوردن غذا در این فضای بی‌نظیر را با تمام وجود حس کنید.

توصیه‌ای دوستانه ما به شما این است که تنهایی به رستوران پیرشیک دبی نروید. چراکه فضای این رستوران کاملا رمانتیک و عاشقانه است. پس بهتر است در سفر به شهر دبی، دست معشوقه خودتان را بگیرید و با او به رستوران پیرشیک بروید. شک نکنید که در این حالت، یکی از بهترین خاطرات عمرتان رقم خواهد خورد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است