search
menu

رستوران پی اف چانگز دبی

$$
رستوران پی اف چانگز دبی یکی از بهترین رستوران‌های چینی در شهر زیبای دبی به شمار می‌آید که می‌توانید در آن بهترین غذاهای چینی را نوش جان کنید. برخلاف تصور عموم، غذاهای چینی بسیار خوشمزه بوده و از مواد درجه یک و با کیفیتی تشکیل شده‌اند و اگر شما هم نگران این هستید که مبادا غذاها با گوشت ناسالم و ... تهیه شده‌اند باید بگوییم که خیالتان راجع به رستوران پی اف چانگز دبی کاملا راحت باشد. چرا که هم در منو مواد اولیه تمام غذاها ذکر شده و هم اینکه چنین رستوران درجه یکی (که طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا دارند) به دلیل ارائه بهترین غذاهای با کیفیت و عامه‌پسند انقدر معروف شده است.

رستوران پی اف چانگز دبی در مرکز خرید سیتی سنتر دیره (City Centre Deira) قرار دارد و محبوبیت خودش را مرهون حضور بی‌شمار گردشگران خارجی در این مرکز خرید است. چرا که تمام کسانی که مشغول گشت‌وگذار در سیتی سنتر دیره هستند به سراغ این رستوران آمده و به‌محض امتحان کردن غذاهای خوشمزه‌اش، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و این امر به‌عنوان یک تبلیغ سینه‌به‌سینه باعث پیشرفت و ترقی آن شده است.

همان‌طور که گفتیم غذاهای رستوران پی اف چانگز دبی بسیار خوشمزه و درجه‌یک هستند. برای مثال نوعی غذا به نام خوراک گوشت مغولی (Mongolian beef) وجود دارد که طعم بی‌نظیر آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. و یا اگر طرفدار خوراک نودل (noodles) باشید، خوراک‌های نودل رستوران پی اف چانگز دبی بسیار متفاوت و خارق‌العاده‌ای هستند و حتم داریم که از آن‌‎ها خوشتان خواهد آمد. از میان غذاهای متنوع و لذیذ رستوران پی اف چانگز دبی می‌توان به خوراک گوشت هنگ‌کنگ (Hong Kong Beef) اشاره کرد که آن هم بسیار خوشمزه و عالی است. البته اگر میانه خوبی با گوشت ندارید، می‌توانید غذاهای گیاهی و یا حتی نوعی خوراک بسیار خوشمزه به نام چیکن کام پائو (chicken com pao) را سفارش بدهید که با مرغ درست می‌شود و طعم بسیار خوشمزه و لذیذی دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است