search
menu

رستوران پارس اکسپرس دبی

$$
رستوران پارس اکسپرس دبی یکی از بهترین رستوران‌ها برای کسانی است که در دبی زندگی می‌کنند و هوس غذای ایرانی کرده‌اند و یا کسانی که در سفر به دبی خوردن غذاهای ایرانی را ترجیح می‌دهند. این رستوران در فودکورت طبقه 2 فروشگاه دبی مال (Dubai Mall) قرار دارد و میزبان بسیار مناسبی برای مهمانان خود می باشد. در رستوران پارس اکسپرس دبی dubai pars express restaurant انواع غذاهای خاورمیانه‌ای، ایرانی و فست فود تهیه و سرو می‌شود.

پس از گشت و گذار و خرید در فروشگاه دبی مال، خوردن یک غذای خوشمزه ایرانی می‌تواند خستگی را از تنتان برطرف کند. در رستوران پارس اکسپرس انواع پلوها، چلوها، سالادها و فست فودها را می‌توانید سفارش داده و امتحان کنید. همچنین، تمامی غذاهای سرو شده در رستوران پارس اکسپرس از مواد اولیه تازه، بهداشتی و حلال آماده می‌گردند.
گزینه‌های بسیار خوب و خوشمزه‌ای در منوی رستوران پارس اکسپرس وجود دارند و دستتان در انتخاب غذاها باز است. خوردن قورمه سبزی، چلو کباب کوبیده، سالاد شیرازی و ... در رستوران ایرانی در دبی طعم و لذت دیگری دارد. در رستوران پارس اکسپرس دیگر احساس غربت نخواهید کرد.

کیفیت و سلامت غذاهای رستوران پارس اکسپرس در حد استاندارد هستند و قیمت‌هایشان مناسب است. اگر جزو افرادی هستید که با خوردن هر غذایی احساس راحتی نمی‌کنید و یا در انتخاب رستوران در شهر دبی دچار سردرگمی شده‌اید، رستوران پارس اکسپرس مکان مناسبی برای شما است. در این رستوران خیالتان از بابت مواد اویه استفاده شده، سلامت مواد و محیط و همچنین حلال بودن غذاها راحت است.

در هنگام سفارش غذا از این رستوران شاهد افراد خارجی زیادی خواهید بود که از مشتریان دائمی رستوران پارس اکسپرس شهر دبی هستند و غذاهای ایرانی را دل و جان میل می‌کنند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است