search
menu

رستوران اپریشن فلافل دبی

$
رستوران فلافل اپریشن دبی یکی از بهترین‌های فلافلی در شهر دبی است. رستوران فلافل اپریشن شعبه ساحل جمیرا یکی از پاتوق‌های محبوب طرفداران غذای خوشمزه فلالفل می‌باشد. فلافل یکی از غذاهای خوشمزه جنوبی است و در سال‌های اخیر شاهد گسترش شعبات فلافلی در سراسر ایران بوده‌ایم و جالب است که این غذا با استقبال بسیار زیاد و بی سابقه‌ای از طرف مردم ایران مواجه شد. محبوبیت این غذای فوری و خوشمزه به قدری زیاد و پر سر و صدا بوده که آوازه آن تا کشور امارات رسیده است. شاید باورتان نشود ولی در سفر به دبی می‌توانید خوشمزه‌ترین فلافل را در شکل‌ها و مدل‌های متفاوت نوش جان کنید.

در رستوران فلافل اپریشن دبی dubai operation falafel restaurant فست فود که تخصص اصلی‌اش متمرکز به فلافل است، غذاهای محلی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای و لبنانی نیز تهیه و سرو می‌شوند. اما در هر صورت اگر به فلالفل اپریشن بروید، حتما از ساندویچ‌ها یا پرس‌های فلافل‌اش امتحان کنید.

منوی رستوران فلافل اپریشن دبی علاوه بر غذاهای متنوع، منوی مخصوصی برای افراد گیاه خوار نیز در نظر گرفته است و همچنین برای افراد با رژیم‌های خاص غذاهای بدون گلوتن تهیه و طبخ می‌کند که این یکی از ویژگی‌های خوب رستوران به حساب می‌آید. غذا خوردن درستوران فلافل اپریشن برای تمامی افراد مناسب است و همه می‌توانند یک وعد غذایی ناهار، شام و یا برانچ نوش جان کنند و لذت ببرند.

امکانات ویلچر، هایچر، خدمات بیرون بری، تحویل غذا، اینترنت وای فای رایگان، خدمات سرویس میز، فضای بیرون روباز و پذیرش انواع کارت‌های کردیت (Credit Cards) در رستوران فلافل اپریشن وجود دارند.

محیط رستوران فلافل اپریشن دبی برخلاف تصوری که از فلافلی‌های ایران دارید، بسیار شیک، باکلاس و هایژنیک است. تمیزی و سلامت رستوران کاملا استاندارد بوده و مواد اولیه‌ای که در تهیه غذاها به کار می‌روند کاملا سالم، تازه و تمیز هستند. با خیال آسوده غذایتان را در فلافل اپریشن نوش جان کنید و لذت ببرید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است