search
menu

رستوران عمر خیام دبی

$$
رستوران عمر خیام دبی را که بشناسید و طعم‌ غذاهایش را بچشید، خوشی‌های سفر به شهر دبی خود به خود برایتان چندین برابر می‌شوند. این رستوران ایرانی با غذاهای فوق‌العاده لذیذ و دلچسب خود، کاری می‌کند که خاطرات خوش حضور در رستوران‌های ایران برایتان در دبی تکرار شوند. پس مراجعه به رستوران عمر خیام دبی dubai omar al khayyam restaurant برای هر ایرانی در دبی مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

فعالیت رستوران عمر خیام از اواسط روز شروع شده و تا شب ادامه می‌یابد. به همین دلیل، امکان خوردن ناهار و شام در این رستوران مهیا است اما برای صبحانه باید به فکر رستوران دیگری بود. غذاهای این رستوران که در دسته غذاهای ایرانی، خاورمیانه‌ای و حلال قرار می‌گیرند، از لحاظ دکوراسیون داخلی سرآمد بسیاری از رستوران‌های شهر است. فضای مدرن و طراحی بی‌نظیر دکوراسیون این رستوران باعث می‌شود که خوردن غذای ایرانی در آن، بیشتر از خوردن غذا در سایر رستوران‌های ایرانی دبی برای شما جذاب باشد. البته خیلی‌ها در نگاه اول گمان می‌کنند که رستوران عمر خیام یک رستوران هندی است. چراکه فضای آن رنگ‌بندی و طرح‌بندی خاصی دارد.

رستوران عمر خیام چنان در فعالیت خود دقیق، منظم و حساب‌شده کار کرده است که غیر از مشتریان ایرانی، افرادی از سایر کشورهای جهان هم به سراغ این رستوران می‌آیند و با طعم بی‌نظیر آشپزی ایرانی آشنا می‌شوند. جالب است بدانید که استفاده از سرویس بیرون بر و بهره‌مندی از اینترنت بی‌سیم نیز جزو برجسته‌ترین خدمات رستوران عمر خیام هستند که باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان می‌شوند.

خورشت قیمه، قرمه سبزی، ماست ایرانی، خورشت کرفس، خورشت بامیه، بریانی و چندین و چند نوع غذای ایرانی در کنار نوشیدنی‌های سالم و لذیذ و همچنین بستنی‌های خوش‌طعم، همگی به رستوران عمر خیام دبی کمک خواهند کرد که ناهار یا شامی خاطره‌انگیز برای شما به ارمغان بیاورد. پس در سفر به شهر دبی از رستوران ایرانی عمر خیام در این شهر، اصلا غافل نباشید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است