search
menu

رستوران نون و کباب دبی

$$
رستوران نون و کباب دبی از سال ۱۹۹۵ تاکنون، هر لحظه و هر ساعت با عشق و اشتیاق خاصی به استقبال مهمانان خود رفته و با غذاهای لذیذ و دلچسبش، خاطرات شیرینی برای آنها به ارمغان آورده است. این رستوران ایرانی که جزو بهترین رستوران‌های شهر دبی است، کباب‌هایی برای شما سرو خواهد کرد که حتی در خاک خود ایران هم چنین تجربه‌ای دیگر برایتان تکرار نمی‌شود. رستوران نون و کباب دبی dubai noon o kabab restaurant امروزه نه‌فقط محبوب ایرانی‌های شهر دبی است، بلکه گردشگران و مسافرانی از سایر کشورها هم برای چشیدن طعمی متفاوت و فوق‌العاده لذیذ، به سراغ این رستوران می‌آیند.

در غذاهای رستوران نون و کباب، با کیفیت‌ترین ترکیبات ممکن به کار می‌روند. بسیار جالب است بدانید که جدا از طعم‌های شگفت‌انگیز و سرویس‌های عالی رستوران نون و کباب، این رستوران در یکی از بهترین نقاط شهر دبی واقع شده و دسترسی به فروشگاه‌های معتبر و مکان‌های دیدنی شهر از آن بسیار آسان است. رستوران نون و کباب فعالیت خود را به وعده‌های ناهار و شام محدود کرده و در این وعده‌ها، کباب‌هایی با گوشت حلال برای مهمانان خود سرو می‌کند تا خیال آنها از بابت سلامت غذاها کاملا آسوده باشد.

در مورد رستوران نون و کباب دبی بد نیست این را هم بدانید که رستوران محبوب ایرانی‌ها در دبی، جزو رستوران‌هایی با قیمت متوسط است. لازم به ذکر است که این رستوران دارای چندین شعبه مختلف در سطح شهر نیز هست که در تمامی آنها می‌توان بهترین سرویس‌ها و خدمات را دریافت کرد. ناگفته نماند که رستوران نون و کباب فرصت برخورداری از سرویس‌های مختلفی از جمله سرویس اینترنت بی‌سیم، دسترسی به صندلی چرخدار، پرداخت هزینه با کارت اعتباری و ارسال غذا به منزل نیز برخوردار است. سرویس‌هایی که در کنار سایر مزایای رستوران نون و کباب با اشتیاق خاصی آماده شده و در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند تا حضور آنها در این رستوران، به خاطره‌ خوبی برایشان در شهر دبی تبدیل شود.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است