search
menu

رستوران موشی البشرا دبی

$$
رستوران موشی البشرا دبی مکانی است برای امتحان کردن خوشمزه‌ترین سوشی‌ها که شما را برای یک بار و همیشه عاشق آشپزخانه ژاپنی خواهد کرد. در این رستوران شهر دبی انواع سوشی، غذای ژاپنی، غذای نپالی و انواع سالادهای متنوع سرو می‌گردد. همچنین، برای افراد گیاه خوار لیست غذاهای مخصوص در منوی وگان وجود دارد که می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را از منو انتخاب کرده و سفارش دهند.

ساعات فعالیت رستوران موشی البشرا دبی dubai moshi momo and sushi restaurant از 11 صبح تا 12 بامداد می‌باشد و شما برای صرف وعدههای غذایی ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. بهتر است از قبل مراجعه حتما رزرواسیون انجام دهید تا با مشکل کمبود و یا نبود میز خالی و ظرفیت تکمیل رستوران موشی مواجه نشوید. از آن جایی که رستوران موشی البشرا دبی پاتوق محبوب دوستداران سوشی است، معمولا مشتریان زیادی به آن مراجعه می‌کنند و اکثر مواقع ظرفیت تکیمل است و بایستی مدتی منتظر بمانید. پس رزرواسیون بهترین راه حل برای معطل نشدن است.

فضای رستوران موشی البشرا دبی در محیطی بسته بوده و بسیار تمیز و هایژنیک است. رفتار کارکنان بسیار محترمانه بوده و تحویل سفارشات بسیار به موقع و سریع صورت می‌گیرد و این یکی دیگر از نکات مثبت رستوران موشی می‌باشد. اینترنت وای فای رایگان در اختیار مشتریان رستوران موشی قرار داده شده است تا کارهای اینترنتی خود را به راحتی در این رستوران انجام دهد و یا با دسترسی به اینترنت پرسرعت عکس‌هایی که در این رستوران از خودشان و یا غذاهایشان می‌گیرند، در شبکه‌های مجازی سریعا با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

قیمت غذاهای رستوران موشی البشرا دبی در مقایسه با کیفیت و طعم نابشان بسیار مناسب است. علاوه براین، لازم به ذکر است که نوشیدنی‌های الکلی در این رستوران سرو نمی‌شوند. همچنین، مشتریان می‌توانند زمان‌هایی که فرصت مراجعه به رستوران ندارند و دلشان هوس سوشی کرده باشد، به صورت تلفنی از غذاهای رستوران موشی البشرا دبی سفارش دهند و به طور رایگان توسط پیک رستوران غذایشان را تحویل بگیرند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است