search
menu

رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن دبی

$$
رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن دبی با پشتوانه فکری و فلسفی بزرگی از آشپزی خلاقانه و هنرمندانه، آماده رقم زدن بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات ممکن برای شما در شهر زیبای دبی است. همانطور که از اسم این رستوران مشخص است، سرو غذاهای مکزیکی و لاتین، مهم‌ترین نماد آن می‌باشد. شکی نیست که اگر به رستوران Maya Modern Mexican Kitchen restaurant و فضای دلنشین و غذاهای متفاوت آن را تجربه کنید، شما نیز مثل خیلی از افراد دیگر به یکی از طرفداران پر و پا قرص این رستوران بی‌نظیر تبدیل خواهید شد.

ریچارد سندوال، مردی که غذاهای مکزیکی را به آمریکایی‌ها شناساند با افکار هنرمندانه خود در پشت رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن و منوی شگفت‌انگیز آن قرار دارد. نتیجه افکار او را می‌توان در طعم غذاهای روستایی مکزیکی چشید. جایی که گستره‌ای از عصاره‌ها و ادویه‌جات مختلف با سس‌های متنوع و طعم‌دار کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و بدون هیچ تردیدی به یک معجزه بزرگ تبدیل شده‌اند. پس پیشنهاد ما این است که برای یکی از وعده‌های ناهار یا شام به رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن بروید و با طعم‌های غذاهای این رستوران، لذت و هیجان سفر خود را چندین برابر کنید.

در رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن علاوه بر غذاهای لذیذ و خوشمزه مکزیکی و لاتین، نوشیدنی‌های خوش‌طعمی هم سرو می‌شود. همچنین این رستوران دارای گزینه‌های غذایی برای افرادی با رژیم‌های خاص از جمله رژیم گیاهی، وگان و بدون گلوتن بوده و با این کار، تنوع خاصی به منوی خود بخشیده است. در کنار سرو غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ، رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن موسیقی زنده نیز برای شما پخش خواهد کرد تا هضم غذا در بدنتان آسان‌تر شود و لذت حضور در فضای این رستوران برایتان افزایش یابد.

رستوران مایا مدرن مکزیکن کیچن در فراهم آوردن سرویس‌های متنوع هم نه‌تنها دست کمی از هیچ رستوران دیگر نداشته بلکه بر خلاف بسیاری از آنها توانسته امکاناتی مثل پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان را با کیفیت بهتری ارائه کند. در کل، این رستوران گزینه بسیار خوبی برای امتحان کردن غذاهای مکزیکی خواهد بود. این در حالی است که شما به شهر دبی سفر کرده‌اید و هیچ نیازی به انجام سفر طولانی به مکزیک برای چشیدن طعم غذاهای این کشور ندارید.


امکانات رستوران
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است