search
menu

رستوران حاتم طائی دبی

$
رستوران حاتم طائی دبی یک رستوران ایرانی در شهر دبی و بهترین جایی است که می‌توانید غذاهای خاورمیانه و ایرانی را در آن تست کنید. مسافران معمولا زمانی‌که به خارج از کشور سفر می‌کنند، چه مسافرت کوتاه و چه بلند مدت و همینطور در اقامت‌های طولانی مدت پس از گذشت چندین روز احساس دلتنگی برای سرزمینشان آغاز می‌شود. فرقی ندارد این دلتنگی برای آب و هوا باشد، مردمان باشد یا غذاها. به همین دلیل با مشاهده چیزهایی از رنگ و بوی کشورشان بسیار احساس خوشحالی می‌کنند.

اگر شما هم به دبی سفر کردید و دلتان حال و هوای محیطی ایرانی را داشت به رستوران حاتم طائی دبی dubai hatam al taai restaurant سر بزنید. این رستوران غذاهای خوشمزه ایرانی و خاورمیانه‌ای سرو می‌کند و اکثر مشتریانش را ایرانیان و حتی تعدادی از مردم محلی و گردشگران خارجی تشکیل داده‌اند. در رستوران ایرانی حاتم طائی می‌توانید انواع غذاها شامل چلو کباب، قورمه سبزی، سالاد شیرازی، ماهی و ... با دل سیر نوش جان کنید و لذت بیرید.

فضای رستوران حاتم طائی دبی بسیار صمیمی، ساده و دلنشین است. رفتار کارکنان و مالک محترمانه و خونگرم می‌باشد. قیمت غذاهایی که سرو می‌شوند در مقایسه با کیفیتشان مناسب هستند.
از آن جایی که غذاهای ایرانی در رستوران حاتم طائی دبی سرو می‌شوند، تمامی‌شان حلال هستند و از مواد اولیه سالم، تمیز و تازه تهیه می‌شوند. کیفیت غذاهای رستوران ایرانی حاتم طائی در حد استاندارد بوده و بسیار خوشمزه هستند.

می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام به رستوران حاتم طائی دبی مراجعه کنید و از غذای ایرانی در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید. کافی است تا یک بار از غذاهای این رستوران امتحان کنید، شما هم از مشتریان دائمی آن خواهید شد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است