search
menu

رستوران گووینداز دبی

$$
رستوران گووینداز دبی با سرو غذاهای سالم، خوشمزه و مقوی توانسته در چند سال اخیر محبوبیت بسیار بالایی بین گردشگران به دست آورد. این رستوران خوب و دوست‌داشتنی در شهر دبی که تخصص و مهارت بسیار خوبی در طبخ و پخت انواع غذاهای هندی و آسیایی دارد، تمامی خدمات و سرویس‌های خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مهمان گذاشته و تاکنون بسیار موفق بوده است. رستوران گووینداز دبی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای افرادی است که عاشق غذاهای متشکل از سبزیجات هستند. به طوری که در منوی dubai govindas restaurant گزینه‌های رژیم گیاهی و وگان بیش از هر مورد دیگری به چشم می‌خورند.

فلسفه رستوران گووینداز دبی ارائه غذاهای سالم در فضایی دنج و آسوده است. به همین دلیل، اگر شما وارد این رستوران بشوید، فضای آن را بسیار مناسب خواهید یافت. ضمن اینکه ترکیبات استفاده‌شده در غذاهای رستوران گووینداز هم از سبزیجات، میوه‌ها، غلات و به طور کلی از تولیدات کاملا سالم و ارگانیک هستند. جالب است بدانید که موادی مثل سیر، زنجبیل و دارچین پای ثابت غذاهای رستوران گووینداز بوده و طعم‌های شگفت‌انگیزی در این رستوران به وجود می‌آورند.

رستوران گووینداز دبی علاوه‌ بر ارائه غذاهای سالم و لذیذ، سرویس‌هایی مثل خدمات گارسون، امکان رزرو، سرویس بیرون بر و همچنین سرویس ارسال غذا را نیز در اختیار مهمانان و مشتریان خود می‌گذارد تا در جلب رضایت آنها بهتر از همیشه عمل کند. لازم به ذکر است که فعالیت رستوران گووینداز دبی شامل سرو ناهار و شام بوده و رستوران گووینداز برنامه‌ای برای سرو صبحانه به مهمانان خود ندارد. البته بد نیست این را هم بدانید که درهای رستوران گووینداز تا ساعاتی پس از نیمه شب نیز بر روی مهمانان و مشتریان باز هستند. ضمنا، رستوران گووینداز جزو رستوران‌هایی با قیمت متوسط در شهر دبی به شمار می‌رود. پس اگر گیاه‌خوار هستید و می‌‌خواهید طعم لذیذی از غذاهای هندی را با قیمت مناسبی در شهر دبی امتحان کنید، نام رستوران گووینداز را به خاطر بسپارید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است