search
menu

کافه بار گوردون رامسی برد استریت کیچن دبی

$$
کافه بار گوردون رامسی برد استریت کیچن دبی یکی از کافه های بسیار خوب شهر دبی است. حتما بارها در برنامه‌های آشپزی که در تلویزیون پخش می‌شوند نام گوردون رامسی را شنیده و یا آشپز‌های او را تماشا کرده باشید. گوردون رامسی یک آشپز ماهر بریتانیایی است که بسیار معروف بوده و در آشپزی مهارت به خصوصی دارد. اگر به دبی سفر کنید، می‌توانید از غذاهای این شف ماهر و زبردست در کافه بار گوردون رامسی برد استریت کیچن Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen امتحان کنید.

در کافه بار گوردون رامسی برد استریت کیچن دبی غذاهای اروپایی و انگلیسی تهیه و سرو می‌شوند و طعم و لذت فوق‌العاده‌ای دارند. در این رستوران خود همچ.ن بازیگران در فیلم‌های انگلیسی احساس خواهید کرد که در کافه‌ای نشسته و بشقاب غذای انگلیسی مقابلش قرار دارد.

کافه بار گوردون رامسی برد استریت کیچن دبی مدرن انگلیسی برای مشتریان گیاه خوار خود منوی مخصوص با غذاهای متنوع در نظر گرفته است. بنابراین، همه می‌توانند با خیال راحت به کافه رستوران گوردون رامسی برد استریت کیچن مراجعه کنند.

فضای رستوران گوردون رامسی بسیار دلنشین و مدرن است. رفتار کارکنان بسیار صمیمی و دوستانه بوده و شما را به خوبی راهنمایی می‌کنند. قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها باتوجه به کیفیتشان مناسب است. می‌توانید برای صرف یک ناهار، شام، برانچ و یا نوشیدنی خوشمزه همراه دوستانتان به کافه رستوران گوردون رامسی برد استریت مراجعه کنید. مطمپنا غذاخوری در این کافه رستوران تجربه شیرین و به یادماندنی خواهد شد.

خدماتی که در رستوران گوردون رامسی برد استریت کیچن شهر دبی ارائه می‌گردند، عبارت‌اند از:
محل اختصاصی غذاخوری، رزرواسیون، پارکینگ، فضای بیرونی روباز، صندلی‌های هایچر و ویلچر، اینترنت وای فای رایگان، خدمات سرویس میز، زمین بازی، پذیرش انواع کارت‌های کردیت (Credit) و موسیقی زنده.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است