search
menu

رستوران فومه دبی

$$
رستوران فومه دبی یکی از بهترین رستوران‌های بین‌المللی در شهر دبی است که می‌توانید در فضایی شیک و لوکس انواع غذاها و طعم ها را امتحان کنید و لذت ببرید. در واقع اگر دوست دارید در سفر به دبی انواع غذاهای متنوع و مختلف را از آشپزخانه کشورهای مختلف امتحان کنید، اما نمی‌دانید به کجا باید مراجعه کنید تا همه چیزهایی را که می‌خواهید یک جا داشته باشد، باید بگوییم رستوران فومه دبی dubai fume restaurant گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

معنی رستوران فومه "دود" است و ایده این نام از جایی به ذهن تاسیس کنندگان رسید که به همراه چندی از دوستان که مشغول پختن کباب دودی بودند، با مشاهده دود فکر کباب کردن ماهی سالمون به روش دودی به ذهنشان رسید. این گونه بود که ایده "فومه" در ذهنشان جرقه خورد و با محبوبیت یافتن این روش از آشپزی‌شان، سعی کردند دیگر متدهای آشپزی را نیز کشف کرده و به کار بگیرند. آن‌ها روش‌های ترش کردن، نگهدارندگی، استفاده از دود سرد و گرم را کم کم در پخت گوشت و ماهی آزمودند و موفق شدند. بدین گونه آن‌ها بهترین و منحصربه فردترین متدهای پخت گوشت و ماهی را به وجود آوردند.

محبوبیت رستوران فومه دبی به دلیل خاص و منحصربه فرد بودنش است. رستوران فومه علاوه بر محیطی زیبا و باکلاس، انواع غذاهای بین‌المللی از سراسر دنیا را به بهترین شکل ممکن تهیه و طبخ می‌کند. بنابراین، مشتریانی که رستوران فومه را انتخاب کرده و ترجیح می‌دهند، مشتریان خاص پسند هستند.

مشتریان می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار، شام، برانچ و نوشیدنی به رستوران فومه بروند و لذت غذاخوری متفاوتی را تجربه کنند. همچنین، منوی مخصوص برای افراد گیاه خوار در این رستوران در نظر گرفته شده است. قیمت غذاها نیز در مقایسه با کیفیت غذای ارائه شده و خدمات و امکانات ویژه رستوران فومه دبی بسیار مناسب و معقول هستند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است