search
menu

رستوران فیش بیچ تاورنا دبی

$$
رستوران فیش بیچ تاورنا دبی جاییست برای تحقق رویاهای شما این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها در شهر دبی بوده و حضور در آن مسلما به مذاق شما خوش خواهد آمد. در رستوران dubai fish beach taverna restaurant انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و یونانی را می‌توان میل کرد و از طعم لذیذ این غذاها لذت برد. شکی نیست که هنگام ورود به فضای این رستوران و تماشای اتاقک‌های سفیدرنگ آن حیرت‌زده خواهید شد.

منوی رستوران فیش بیچ تاورنا دبی با غذاهای گیاهی، حلال، وگان و بدون گلوتن پر شده است. نکته جالب اینجاست که قیمت تمامی این غذاها بسیار مناسب و معقول بوده و امکان مراجعه به این رستوران شیک برای عموم مردم فراهم است. از این رو، اغلب گردشگران و اهالی محلی شهر دبی، برای وعده‌های ناهار و شام به رستوران فیش بیچ تاورنا مراجعه می‌کنند. ناگفته نماند که در این رستوران، نوشیدنی‌های فوق‌العاده لذیذ و گوارا نیز سرو می‌شوند تا همه چیز برای مهمانان عالی باشد.

امکان رزرو، میل کردن غذا در دو فضای روباز و سرپوشیده، استفاده از پارکینگ، برخورداری از اینترنت بی‌سیم رایگان، امکان پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری و بهره‌مندی از خدمات گارسون فقط گوشه‌ای از خدمات و مزایای فوق‌العاده عالی و لوکس رستوران فیش بیچ تاورنا دبی را شکل می‌دهند.

رستوران فیش بیچ تاورنا دبی شانس میل کردن غذا را در فضایی فراهم می‌کند که به نوعی یادآور روستاهای زیبای میکونوس و سانتورینی در کشور یونان است. بنابراین، تجربه حضور در این رستوران را نمی‌توان در قاب هیچ کلمه یا جمله‌ای گنجاند. گویی در سفر به دبی، شما شانس سفری رستورانی به یونان و روستاهای توریستی و مشهور این کشور را به دست آورده‌اید. واقعا چنین چیزی فوق‌العاده عالی و توصیف‌ناپذیر خواهد بود. ناگفته نماند که تمامی غذاهای رستوران فیش بیچ تاورنا دبی از ترکیبات بسیار تازه طبخ می‌شوند. به همین دلیل، همیشه غذاهای این رستوران طعم بسیار دلچسبی دارند. پس در سفر به دبی شانس حضور در رستوران فیش بیچ تاورنا را به هیچ وجه از دست ندهید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است