search
menu

رستوران الیا دبی

$$
رستوران الیا دبی مکانی برای چشیدن بهترین و لذیذترین طعم‌ها در شهر دبی است. غذاهای سنتی گذشته که دستور پخت آنها سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل شده‌اند و عاشقان بسیار زیادی دارند در کنار غذاهای مدرن و معاصری که حاصل هنرنمایی و خلاقیت آشپزهای جدید هستند، تلفیق بسیار دلنشین و جذابی در منوی این رستوران به وجود آورده‌اند. به گونه‌ای که امروزه، اکثر افراد محلی و گردشگران شهر دبی، برای کشف طعم‌های جدید و سپری کردن ساعاتی دلنشین، به سراغ رستوران dubai elia restaurant می‌روند.

فضای رستوران الیا دبی بسیار گرم، صمیمی و خودمانی بوده و مناسب نوش جان کردن غذا همراه با خانواده و دوستان است. مطمئنا اگر تصاویر مربوط به این فضا را ببینید یا از نزدیک به تماشای آن بپردازید، رنگ‌بندی و چینش میز و صندلی‌های شما را مسحور تماشای خود خواهند ساخت. جالب است بدانید که تخصص اصلی رستوران الیا در پخت انواع غذاهای یونانی بوده و بالطبع، خوردن این غذاها هنگام سفر به شهر دبی می‌تواند به منزله سفر غذایی به یونان نیز باشد.

رستوران الیا دبی تاکنون جوایز بسیار زیادی در رقابت‌های اروپایی و جهانی برده است. اگر در یکی از وعده‌های ناهار یا شام مهمان این رستوران شوید، خواهید فهمید که برنده شدن این جوایز اصلا تصادفی و اتفاقی نبوده و رستوران الیا واقعا بی‌نظیر است. این رستوران که با تمهیدات خاصی توانسته قیمت غذاهای خود را در یک حد متوسط نگه دارد، دارای مزایایی مثل امکان خوردن غذا در هوای آزاد، برخورداری از پارکینگ، استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان و دسترسی صندلی چرخدار را هم به مهمانان خود ارائه می‌دهد. ضمنا، سرو نوشیدنی‌‌های گوارا و انرژی‌زا نیز بخش دیگری از خدمات رستوران الیا را شامل می‌شود.

نکته آخر در مورد رستوران الیا شهر دبی هم این است که این رستوران محبوب و پرطرفدار ارائه‌دهنده غذاهای مخصوص برای رژیم‌های گیاهی، بدون گلوتن و وگان بوده و افرادی با این رژیم‌های خاص هم مثل سایر مهمانان، به گرمی در رستوران الیا پذیرفته و پذیرایی می‌شوند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است