search
menu

رستوران اوزون دبی

$$$
رستوران اوزون دبی نه‌تنها به شهر دبی و صنعت توریسم آن اعتبار خاصی بخشیده است، بلکه با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود، توانسته محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین گردشگران به دست بیاورد و به الگویی برای سایر رستوران‌ها تبدیل شود. در واقع بهتر است بگوییم که رستوران اوزون دبی dubai eauzone restaurant جاییست برای تنظیم ریتم زندگی و هماهنگ کردن آن با صدای دلنشین طبیعت. استخر شفاف و دلنشین این رستوران که چشم‌انداز خارق‌العاده‌ای از خلیج همیشه فارس تقدیم مهمانان خود می‌کند، شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. کافیست شبی مهمان این رستوران شوید و فضای مدرن آن را از نزدیک لمس کنید، تا روح تازه‌ای به کالبد مسافرت شما دمیده شود.

به عقیده بسیاری از مهمانان و گردشگران، رستوران اوزون دبی جواهر واقعی شهر دبی است. زیرا از فضای این رستوران گرفته تا غذاها و خدماتش، همگی بی‌نظیر بوده و رستوران اوزون به معنای واقعی کلمه یک رستوران لاکچری است. بنابراین، اگر می‌توانید از پس هزینه‌های این رستوران که اندکی زیاد هستند برآیید، بد نیست شبی را همراه با همسر یا نامزد خود به مکان مراجعه کنید و خاطراتی رمانتیک و فراموش‌نشدنی برای خود بسازید. جالب است بدانید که علی‌رغم گستردگی فضای رستوران اوزون، این فضا در ساعات شبانه کاملا ساکت بوده و آرامش در آن موج می‌زند.

تخصص رستوران اوزون دبی در طبخ و پخت انواع غذاهای آسیایی است. البته در منوی این رستوران می‌توان گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون گلوتن دید که مطمئنا این موضوع باعث افزایش محبوبیت رستوران اوزون می‌شود. لازم به ذکر است که این رستوران سرویس‌ها و خدمات مختلفی هم تقدیم مهمانان خود می‌کند که از آن جمله می‌توان به امکان خوردن غذا در فضای روباز، سرویس رزرو میز و صندلی، امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ و دسترسی صندلی چرخدار اشاره کرد. ناگفته نماند که رستوران اوزون دبی ساعت کاری خود را از ظهر شروع کرده و تا دیروقت ادامه‌ می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید برای تجربه‌ای متفاوت از وعده‌های ناهار و شام به رستوران اوزون مراجعه کنید و نهایت لذت را ببرید.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است