search
menu

رستوران ایتالی دبی

$$
رستوران ایتالی دبی از آن رستوران‌هایی است که خوردن غذا در آن برای هر کسی ضروری به نظر می‌رسد. این رستوران شیک و بی‌نظیر که با قیمت‌های متناسب خود، امکان مراجعه افرادی با سطح درآمد متوسط را نیز فراهم آورده است، رستوران ایتالی دبی ارا‌ئه‌دهنده انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای و اروپایی است. پس پیشنهاد خوردن یک وعده غذای خوش‌طعم در فضای زیبا و دلنشین رستوران Eataly بسیار خوب و جذاب به ‌نظر می‌رسد. کافیست در رستوران ایتالی ، تکه‌ای پیتزا بخورید و طعم شگفت‌انگیز زیتون‌های سیسیل، موزارلا و پاستا را بچشید تا با معنای واقعی عصاره ایتالیایی بیشتر آشنا شوید.
هدف اصلی رستوران ایتالی، شناساندن غذاهای خلاقانه و جالب توجه کشور ایتالیا به مردم سراسر جهان است. به همین دلیل، این رستوران در هر جایی که شعبه‌ای افتتاح کرده، با بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین سرآشپزها سعی در ایجاد شرایطی با کیفیت عالی داشته است. رستوران ایتالی دبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته با استفاده از بهترین مواد و ترکیبات، اعتبار خاصی به برند ایتالی ببخشد. این رستوران که از سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است امروز فعالیت خود را برای هر سه وعده‌ غذایی صبحانه، ناهار و شام اختصاص داده است و علاوه بر این‌ها، درهای خود را تا ساعاتی پس از نیمه شب بر روی مهمانان و مشتریانش نگه می‌دارد.
رستوران ایتالی دبی دارای گزینه‌های غذایی گیاهی، بدون گلوتن و وگان نیز هست. این رستوران سرویس‌ها و خدمات متنوعی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد که تک تک آنها برای راحتی مهمانان ضروری هستند. برای مثال، استفاده از پارکینگ این رستوران و همچنین بهره‌مندی از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان در آن برای مهمانان بسیار مفید واقع می‌شود. جالب است بدانید که فضای رستوران ایتالی به حدی جذاب است که کودکان معمولا لحظات شادی در این رستوران سپری می‌کنند. پس اگر همراه با همسر و فرزند خود راهی دبی می‌شوید، روی نام رستوران ایتالی برای خوردن یک وعده غذای دلچسب بیشتر فکر کنید.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است