search
menu

رستوران کارناوال بای ترسیند دبی

$$$
رستوران کارناوال بای ترسیند دبی با طعم‌های جادویی و محیط شیک و لوکس خود به مانند نگینی است که بر روی انگشتر دبی جلوه‌گری می‌کند. در واقع رستوران کارناوال بای ترسیند دبی Carnival by Tresind restaurant صرفا یک رستوران ساده نیست. بلکه جشنواره بزرگی از لذیذترین غذاهای هندی است. جشنواره‌ای که غذاهای هندی را به دنیای پسامدرن می‌کشاند و حضور شما در این مکان را به تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان تبدیل می‌کند. این یک امر عادی است که هر مسافری از شهر دبی پس از مراجعه به این رستوران، از دیگر مکان‌های شهر برای خوردن غذا دلسرد شده است.

از اواسط روز تا اواخر شب، رستوران کارناوال بای ترسیند با ناهار و شام خوش‌طعم شما را شگفت‌زده خواهد ساخت. همانطور که ذکر شد، تخصص اصلی رستوران کارناوال بای ترسیند دبی در طبخ و سرو انواع غذاهای هندی و آسیایی است. البته جدا از این غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر، در رستوران کارناوال بای ترسیند نوشیدنی‌های خارق‌العاده‌ای هم سرو می‌شوند که توجه تمامی مهمانان را جلب می‌کنند. جالب است بدانید که بسیاری از غذاهای این رستوران در دسته غذاهایی با رژیم وگان، گیاهی، حلال یا بدون گلوتن قرار می‌گیرند و مناسب افرادی با رژیم‌ها غذایی خاص هستند. در عین حال، باید به این نکته هم اشاره کرد که مراجعه به رستوران کارناوال بای ترسیند می‌تواند کمی باعث افزایش هزینه‌های سفر شود. چراکه رستوران کارناوال بای ترسیند دبی جزو گران‌ترین و لاکچری ترین رستوران‌های شهر دبی است.

در رستوران کارناوال بای ترسیند از مزایا و سرویس‌های مختلفی نیز می‌توان برخوردار شد که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به امکان رزرو، استفاده از پارکینگ و برخورداری از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد. جالب است بدانید رستوران به شدت بر نوستالژیک بودن خودش اصرار دارد و به باور مسئولان رستوران کارناوال بای ترسیند، کاری کرده که طعم‌های قدیمی آشپزی هندی را می‌توان در چارچوبی مدرن امتحان کرد. پس حضور در این رستوران و چشیدن غذاهای خوش‌طعم هندی در آن، علی‌رغم قیمت گزافی که دارد، مطمئنا هیجان و جذابیت خاصی به سفر شهر دبی شما القا خواهد کرد.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است