search
menu

رستوران بو قطیر دبی

$
رستوران بو قطیر دبی و لذت غذاهایش را فقط کسی می‌تواند درک کند که تجربه حضور در فضای این رستوران و چشیدن طعم این غذاها را داشته باشد. زیرا جذابیت Dubai bu qtair restaurant اصلا قابل توصیف نیست و درک آن، فقط با سفر به شهر دبی و لمس فضایش امکان‌پذیر می‌شود. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، پس هنگام سفر به شهر دبی، حتما نام رستوران بو قطیر را در دفتر یادداشت خود بنویسید.

رستوران بو قطیر دبی که قبلا فضای کوچکی داشت، با نقل مکان به یک جای دیگر در شهر توانسته ابعاد خود را نسبت به قبل گسترش دهد و حالا نه‌فقط در محیط داخلی و سرپوشیده، بلکه در هوای آزاد هم میز و صندلی دارد و می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای اکثر مهمان‌ها باشد. تمامی ماهی‌هایی که در رستوران بو قطیر طبخ و سرو می‌شوند، صید روز هستند و نیازی به نگرانی در مورد تازه بودن ماهی‌ها وجود ندارد.

اگر بخواهیم نگاه واقع‌بینانه و دقیق به رستوران بو قطیر دبی بیندازیم متوجه خواهیم شد که این رستوران به معنای واقعی کلمه، خارق العاده نیست. اما تمام تلاش سرآشپز، مدیر و خدمه رستوران بو قطیر به ارائه خدمات هر چه بهتر و پیشرفت روزافزون معطوف شده است. این رستوران که فعالیت خود را از ظهر شروع کرده و تا شب ادامه می‌یابد، در دو وعده ناهار و شام می‌تواند به گزینه مناسبی برای شما تبدیل شود. البته ناگفته هم نماند که ساعات کاری رستوران بو قطیر در شب بسیار طولانی بوده و حتی تا بعد از نیمه شب درهای این رستوران همچنان باز هستند.

خدمات گارسون، سرویس بیرون بر و پارکینگ هم از دیگر امکانات و مزایای برجسته رستوران بو قطیر دبی هستند که میل کردن غذا در این رستوران را بسیار لذت‌بخش‌تر کرده‌اند. ضمنا، غذاهای این رستوران در دسته غذاهای رژیم حلال قرار می‌گیرند. از این رو، نباید در مورد مشروع بودن گزینه‌های مختلف غذایی در این رستوران شکی به دل خود راه دهید. کافیست در میز خود بنشینید و از خوردن ماهی‌های خوشمزه لذت ببرید. لازم به تاکید است که رستوران بو قطیر قبلا یک بار به عنوان بهترین رستوران ارزان قیمت شهر دبی انتخاب شده است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است