search
menu

رستوران بوکا دبی

$$
رستوران بوکا دبی ازجمله رستوران‌های خوب و با کیفیتی است که می‌توانید غذاهای خوشمزه و متنوعی را در آن امتحان کند. رستوران بوکا دبی انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و اسپانیایی را توسط شف‌ها و آشپزهای ماهر و استاد تهیه و برای مشتریان سرو می‌کند. غذاهای این رستوران dubai boca restaurant به قدری خوشمزه هستند که مشتریانش در توصیفشان می‌گویند: "برای غذاهای بوکا می‌توان مُرد!" بس که لذیذ و خوردنی‌اند.

برای افرادی که می‌خواهند یک غذای کاری همراه افراد مهم و سرشناس تجاری میل کنند، سفارش غذاهای باکلاس و یونیک دریایی رستوران بوکا دبی در فضای وی آی پی (VIP) بهترین کار ممکن است. این افراد مطمئن باشند که کارشان بعد از خوردن غذاهای خوشمزه بوکا و گپ‌های دوستانه در فضای دلنشین و آرام رستوران حتما حل و فصل خواهد شد و پایانی خوش و خاطره انگیز خواهد داشت.

همچنین می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی ناهار، شام، برانچ و نوشیدنی به رستوران بوکا دبی مراجعه کنید. لازم به ذکر است که فعالیت رستوران بوکا تا ساعات دیر وقت ادامه دارد و شما هر زمانی که به رستوران مراجعه کنید پرسنل با روی گشاده و رفتاری صمیمانه از شما پذیرایی خواهند کرد.

در منوی غذاهای رستوران بوکا انواع غذاهای خوشمزه اسپانیایی و اروپایی وجود دارند که هر کدام در نوع خود بی‌نظیرند. اما برای افراد گیاه خوار و افراد دارای رژیم‌های غذایی خاص نیز منوی اختصاصی در نظر گرفته شده که شامل گزینه‌های متنوع و متناسب می‌باشد. پس هیچ بهانه‌ای برای نرفتن به رستوران بوکا وجود ندارد. زیرا این رستوران برای همه افراد با سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت مناسب است.

از امکانات رستوران بوکا دبی می‌توان به رزرواسیون، خدمات بیرون بر، تحویل سفارش، صندلی هایچر، ویلچر، محل غذاخوری اختصاصی، فضای بیرون روباز، پارکینگ، اینترنت وای فای رایگان، خدمات سرویس میز و پذیرش انواع کارت‌های کردیت (Credit Cards) اشاره نمود.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است