search
menu

رستوران بیچه دبی

$$$
رستوران بیچه را در سفر خود به شهر دبی انتخاب کنید تا عصاره‌ لذت‌بخشی از طعم‌های اروپایی در خاک کشور امارات نصبیتان شود. این رستوران که تاکنون برنده عناوین متعددی در رقابت‌های مختلف شده است، در محیطی بسیار شیک و دلنشین به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد. اصلا بعید نیست که شما هم وقتی با رستوران Bice در شهر دبی آشنا شوید، دیگر هوسی برای خوردن غذا در سایر رستوران‌های این شهر نداشته باشید.
غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی و اروپایی از اصلی‌ترین بخش‌های منوی رستوران بیچه هستند. اما تخصص اصلی رستوران بیچه دبی در چیزی نیست جز طبخ و سرو لذیذترین غذاهای ایتالیایی و ناپلی. همه ما به خوبی می‌دانیم که ایتالیایی‌ها چقدر در آشپزی خلاق و هنرمند هستند و حالا مطمئنا همین هنرمندی و خلاقیت را می‌توان در جای جای رستوران بیچه دید. کافیست شما ظرفی از پنیر ریکوتا و اسفناج را با سس ترافل را امتحان کنید یا طعم پاستا را با سیر، روغن زیتون و فلفل تجربه نمایید تا به آنچه که از مفهوم خلاقیت در اینجا مد نظر ما هست واقف شوید. البته خلاقیت رستوران بیچه دبی فقط به غذاها ختم نمی‌شود و دسرهای این رستوران نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند.
فعالیت رستوران بیچه دبی برای وعده‌های ناهار و شام است. این رستوران در منوی خود گزینه‌هایی برای افرادی با رژیم گیاهی یا وگان یا بدون گلوتن داشته و سلامت غذاهای آن کاملا تضمین‌شده هستند. البته باید به اشاره‌ای هم به نوشیدنی‌های لذیذ رستوران بیچه دبی داشته باشیم. نوشیدنی‌های گوارا و دلچسبی که با طعم‌ها شگفت‌انگیز خود به مکملی برای غذاهای این رستوران تبدیل شده‌ و طرفداران رستوران بیچه را به شکل چشم‌گیری افزایش داده‌اند.
جذابیت رستوران بیچه وقتی با اجرای زیبای پیانو همزمان می‌شود، معنای تازه‌ای به خود می‌گیرد. زیرا شما ضمن تماشای دکوراسیون داخلی فوق‌العاده زیبا در این رستوران، مشغول میل کردن غذا همراه با نوای موسیقی زنده می‌شوید و شبی رویایی برایتان رقم می‌خورد. جالب است بدانید که رستوران بیچه دارای سرویس‌های بسیار متنوعی بوده و می‌تواند خدمات مختلفی از جمله پارکینگ، دسترسی صندلی چرخدار، امکان رزرو، اینترنت بی‌سیم رایگان و امکان پرداخت هزینه با کارت اعتباری را در اختیار مهمانانش قرار دهد. بدیهی است که هر یک از این خدمات نقش موثری در رفاه و راحتی شما خواهند داشت.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است