search
menu

رستوران ایرانی بریانی اصفهان دبی

$
رستوران ایرانی بریانی اصفهان دبی با کباب‌های بریانی خود، در شهر دبی طرفداران زیادی دارد. این رستوران که شعبه‌ای از رستوران بریانی در اصفهان است، کاری خواهد کرد که لذت سفر شما به شهر دبی چندین برابر شود. شکی نیست که خوردن کباب بریانی در رستوران بریانی اصفهان آن هم نه در داخل مرزهای ایران بلکه در شهری اماراتی، می‌تواند بسیار لذیذ و دلچسب باشد. کباب بریانی‌هایی که طعم‌شان دیگر نیازی به تعریف و تمجید کسی ندارند.

در رستوران ایرانی بریانی اصفهان دبی Dubai beriani Esfahan iranian restaurant هم فضای سرپوشیده داخل رستوران و هم محیط بیرونی آن با میز و صندلی پر شده‌اند تا اگر کسی هوس خوردن غذا و کباب بریانی در هوای آزاد را داشت، به راحتی این امر برای وی میسر شود. جالب است بدانید که این رستوران علی‌رغم ایرانی بودنش، دارای سرویس ارسال غذا به خانه‌ مشتریان خود نیز هست. رستوران ایرانی بریانی اصفهان دبی که غذاهای در دسته غذاهای ایرانی، عربی و خاورمیانه‌ای قرار می‌گیرند، فعلا فقط برای وعده شام آماده پذیرایی از شماست. بنابراین، بهتر است برای رفتن به این رستوران، ابتدا به خوبی شهر دبی را بگردید و زیبایی‌های آن را تماشا کنید و سپس با مراجعه به رستوران ایرانی بریانی اصفهان، دلی از عزا دربیاورید.

رستوران ایرانی بریانی اصفهان دبی بین میدان بن یاس و ایستگاه متروی یونیون واقع شده و همین موضوع نیز دلیل دیگری بر محبوبیت آن است. البته بخش مهمی از محبوبیت رستوران ایرانی بریانی اصفهان که باعث شده به غیر از ایرانیان، افرادی از کشورهای دیگر هم به این رستوران مراجعه کنند، به قیمت پایین غذاهای آن مربوط می‌شود.

همانطور که می‌دانید به دلیل سفر تعداد زیادی از ایرانیان به شهر دبی و نزدیکی فاصله کشورمان با این شهر، رستوران‌های ایرانی متعددی در دبی فعالیت دارند. اما شکی نیس که رستوران ایرانی بریانی اصفهان جزو بهترین گزینه‌ها در این شهر است. پس تجربه نوش جان کردن کباب بریانی‌های لذیذ اصفهان را در شهر دبی از دست ندهید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است