search
menu

رستوران باتو دبی

$$
رستوران باتو دبی متفاوت‌ترین تجربه‌ای است که در طول عمرتان می‌توانید آن را در شهر دبی کسب کنید. هیچ شکی در این نیست که آشنا شدن با این رستوران و ورود به فضای آن، شما را هم مثل خیلی‌ها حیرت‌زده خواهد کرد. رستوران باتو دبی Dubai bateaux dubai restaurant در حالی به پذیرایی و سرویس‌دهی مشغول می‌شود که شما بر روی آب‌‌های خلیج فارس شناور هستید و از شیشه‌های اطراف خودتان منظره‌های وصف‌ناپذیری تماشا می‌کنید. زیرا محل پذیرایی این رستوران باورنکردنی، جایی نیست جز عرشه یک کشتی بزرگ؛ متفاوت و البته شگفت‌انگیز.

حتی تصور اینکه بتوان در یک کشتی بزرگ غذاهای اروپایی لذیذ خورد، هیجان‌آور است. حال فکر کنید که رستوران باتو دبی موسیقی زنده هم در محیط این کشتی به اجرا درآورده است. دیگر همه چیز رویایی و باورنکردنی می‌شود. این یعنی، شما حتما باید با همسر یا نامزد خود به رستوران باتو دبی بروید تا شبی رمانتیک و فراموش‌نشدنی در خاطراتتان ثبت گردد. البته در رستوران باتو دبی نباید فقط به خوردن غذا و تماشای منظره مشغول شد. چراکه رستوران باتو دبی قابلیت سرو نوشیدنی‌های گوارا و دلچسبی را هم دارد. پس بی‌دلیل نیست که در اکثر محافل دوستانه، صحبت از این رستوران به میان می‌آید و گردشگران همیشه از علاقه خود به خوردن شام در رستوران باتو دبی سخن می‌‌گویند.

به جرات می‌توان رستوران باتو دبی را جزو لاکچری‌ترین رستوران‌های شهر دبی دانست. در این رستوران امکان رزرو میز و صندلی وجود دارد. پس بهتر است قبل از مراجعه به آن، مقدمات لازم برای شب ایده‌آل خود را فراهم بیاورید. جالب است بدانید که شما حتی با خودروی شخصی هم می‌توانید به سراغ رستوران باتو دبی بروید. زیرا در این رستوران محلی هم برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که رستوران باتو دبی دارای محیط‌های خصوصی برای خوردن غذا نیز هست. به طور خلاصه، رستوران باتو دبی واقعا خارق‌العاده است و شاید حتی کلماتی مثل شگفت‌انگیز و خارق‌العاده هم نتوانند، شکوه و عظمت رستوران باتو شهر دبی را آن‌طور که باید، توصیف کنند.


امکانات رستوران
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است