search
menu

رستوران باستا دبی

$$
رستوران باستا دبی از آن جمله رستوران‌های خاص دبی است که می‌توان غذاهای متنوع و بین‌المللی را در فضای شیک و مدرنش امتحان کرد. در سفر به شهر دبی به سه دلیل باید در رستوران باستا غذا بخورید: 1. به دلیل چشم انداز زیبای کانال آبی که هنگام صرف غذا مقابل چشمتان قرار دارد 2. به دلیل سرو غذاهای بین‌المللی خوشمزه به خصوص غذاهای ایتالیایی که بهترین پاستا و پیتزاها را شامل است 3. رستوران باستا dubai basta restaurant یک مکان فوق‌العاده برای داشتن غذای تجاری با همکاران است.

اگر جزو افرادی هستید که در مسافرت تست غذاهای جدید و متفاوت را دوست دارید، باید بگوییم که رستوران باستا دبی با تنوع غذایی که دارد، بهترین گزینه برای شما است. منوی رستوران باستا شامل غذاهای ایتالیایی، پیتزا، اروپایی، ناپولی، رومی، ایتالیای مرکزی و ایتالیای جنوبی است. برای افراد گیاه خوار و دارای رژیم‌های غذایی خاص نیز، گزینه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید برای صرف وعده‌های ناهار و شام حتی در ساعات دیر هنگام شب به رستوران باستا مراجعه کنید. ساعات کاری این رستوران از 12:00 ظهر تا 12:00 بامداد می‌باشد.

ادغام فضای شیک و مدرن رستوران باستا دبی با همراهی پرسنل مجرب و کاردان و ارائه سرویس باکیفیت و مهم‌تر از همه سرو غذاهای متنوع و بین‌المللی با بهترین طعم‌ها توسط سرآشپزهای ماهر و متخصص رستوران باستا را به یکی از موفق‌ترین و فوق‌العاده‌ترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است.

در رستوران باستا غذایتان را در فضایی دلنشین، با همراهی موسیقی ملایم، مقابل چشم انداز زیبایی از کانال و از دست متخصصین ماهر و زبردست آشپزخانه باستا نوش جان خواهید کرد. پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی رستوران باستا هرگز از دست دادنی نیستند و حتما باید امتحانشان کنید. طعمشان بی‌نظیر و همتای آن‌ها را در هیچ رستورانی نمی‌توانید بیابید. فوق‌العاده خوشمزه هستند. حتما امتحان کنید.

خدمات قابل ملاحظه رستوران باستا شهر دبی عبارت‌اند از:
رزروایسون، فضای بیرون روباز، محل نشیمن، صندلی ویلچر، اینترنت وای فای رایگان، خدمات میز، پارکینگ‌های قابل دسترس، صندلی‌های بلند، پذیرش انواع کارت‌های کردیت (Credit Cards).


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است