search
menu

رستوران باران دبی

$$
رستوران باران دبی مثل نامش زیبا و دوست‌داشتنی است. این رستوران ایرانی و محبوب که شانس خوردن غذاهای وطنی فوق‌العاده لذیذ را به شما می‌دهد، جزو رستوران‌های بسیار خوب شهر دبی است. شکی نیست که خوردن غذا در Dubai baran restaurant برای هر ایرانی، تجربه بسیار خوبی در خاک کشور امارات خواهد بود.

هرچند که ظاهر رستوران باران دبی چندان چشم‌گیر و جذاب نیست اما در فضای داخلی این رستوران دنیایی از زیبایی‌ها وجود دارد. کافیست قدم در این فضا بگذارید و در یکی از میز و صندلی‌های رستوران باران بنشینید تا با سفارش غذاهای ایرانی مثل پلو مرغ، جوجه کباب، ته جین و غیره، دقایقی سرشار از نشاط و لذت را پشت سر بگذارید. جالب است بدانید که رستوران باران، جزو رستوران‌هایی با قیمت متوسط بوده و به همین دلیل، نه‌فقط ایرانی‌ها بلکه افراد محلی و اهالی کشورهای دیگر نیز به این رستوران مراجعه می‌کنند و ضمن خوردن غذاهای لذیذ ایرانی، با بخش مهمی از فرهنگ کشور ما در دبی آشنا می‌شوند.

غذاهای رستوران باران دبی در دسته آشپزی ایرانی و خاورمیانه‌ای قرار می‌گیرند. همچنین این غذاها جزو غذاهای حلال هستند. اگر بخواهیم نگاهی کلی به سرویس‌ها و خدمات رستوران باران بیندازیم، باید قبل از هر چیز به امکان خوردن غذا در فضای داخل این رستوران و همچنین امکان بهره‌مندی از سرویس ارسال غذا توسط رستوران باران اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این رستوران به شما فرصت استفاده از خدمات گارسون و برخورداری از سرویس اینترنت بی‌سیم را خواهد داد.

رستوران باران دبی فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح آغاز کرده و تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه می‌دهد. بنابراین امکان خوردن صبحانه و ناهار در این رستوران فراهم خواهد بود. ناگفته نماند که فضای کلی این رستوران به سفره‌خانه‌های داخل ایران نیز بی‌شباهت نیست. بنابراین شما می‌توانید چای و قلیان هم برای خود سفارش دهید و ساعات و لحظات متفاوتی در شهر دبی تجربه کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است