search
menu

رستوران بان خون مای دبی

$$
رستوران بان خون مای دبی یکی از بهترین رستوران‌های تایلندی دبی به شمار می‌آید. شاید برای شما هم نام این رستوران عجیب و جالب به نظر برسد و بخواهید معنی آن را بدانید. خوشبختانه وب‌سایت رسمی رستوران بان خون مای در این باره توضیح داده و گفته است که بان خون مای به زبان تایلندی به معنای خانه مادری است. یعنی جایی که در آن بوی زیبای غذاهای مادری آدم را مدهوش می‌کند. به همین دلیل هدف اصلی این رستوران طبخ بهترین غذاهاییست که مادران (تایلندی) آن‌ها را درست می‌کردند و سرآشپزهای ماهر این رستوران به نوعی قصد دارند مشتریانشان را به زمان‌های دورودراز گذشته برده و آن‌ها را یاد غذاهای دوران بچگی‌شان بیندازند.

طراحی داخلی رستوران بان خون مای دبی بسیار زیبا و جذاب بوده و در آن‌ از رنگ‌های سبز و سفید در کنار هم استفاده شده است. همان‌طور که می‌دانیم رنگ سبز نماد طراوت و تازگی است و زمانی که شما این رنگ را در رستوران بان خون مای می‌بینید ناخودآگاه حس تازه بودن مواد اولیه غذاها اعم از سبزیجات، گوشت و ... در ذهنتان القا می‌شود. جالب است بدانید که این رنگ سبز حتی در وب‌سایت رسمی رستوران بان خون مای هم به چشم می‌خورد و یکی از اصلی‌ترین رنگ‌هایش به شمار می‌آید. به نظر می‌رسد رستوران بان خون مای دبی در روانشناسی رنگ بسیار موفق بوده و توانسته از طریق چنین روشی به خوبی اهدافش را در ضمیر ناخودآگاه مشتریانش تصویرسازی کند.

کارکنان رستوران بان خون مای دبی بسیار صمیمی و خون گرم هستند و حتی اگر شما چیز خنده‌دار یا جالبی به آن‌ها نگویید باز هم آن‌ها لبخند همیشگی‌شان را بر لب خواهند داشت و با جمع شدن چشمان بادامی‌شان ناخودآگاه شما هم لبخند زده و برای لحظه‌ای تمام دغدغه‌هایتان را فراموش خواهید کرد. اما در مورد کیفیت غذاهای تایلندی رستوران بان خون مای باید بگوییم (همان‌طور که در بالا اشاره کردیم) کیفیت غذاها بسیار عالی بوده و حرفی برای گفتن برایمان باقی نمی‌گذارد. لازم به ذکر است که این رستوران در مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) قرار دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است