search
menu

کافه رستوران بیکر اند اسپایس دبی

$$
کافه رستوران بیکر اند اسپایس دبی یکی از رستوران‌های پر افتخار شهر دبی است که تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی شده و مهارت خاصی در جلب رضایت مهمانان خود دارد. این کافه رستوران که به عنوان فروشگاه غذا نیز فعالیت دارد، نه‌تنها در شهر دبی و کشور امارات بلکه در چندین کشور عرب زبان دیگر از جمله بحرین، کویت و عربستان سعودی هم دارای شعبه‌های مختلف است. کافه رستوران dubai baker & Spice restaurant اولین بار در سال ۲۰۰۸ در شهر دبی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، هر سال پیشرفت‌‌های بسیار بزرگ و چشم‌گیری داشته است.

هنرنمایی در پخت غذا، همواره محور اصلی برنامه‌های کافه رستوران بیکر اند اسپایس بوده است. البته این هنرنمایی در قالب فلسفه‌ای ساده قرار گرفته و رستوران بیکر اند اسپایس توانسته غذاهای محلی، ارگانیک، خانگی و بسیار تازه‌ای برای مهمانان خود آماده کند. در طول ماه‌های پربار سال، یعنی از اواسط مهر تا اردیبهشت، تمامی سبزیجات استفاده‌شده در غذاهای کافه رستوران بیکر اند اسپایس مستقیما و به صورت ارگانیک از مزرعه به این رستوران می‌رسند. حتی اگر در این ماه‌ها مهمان کافه رستوران بیکر اند اسپایس شوید، احتمالا با کشاورزان این سبزیجات هم در آنجا ملاقات کنید. از این رو می‌‌توان نتیجه گرفت که افرادی با رژیم غذایی گیاهی و وگان می‌توانند با خیال آسوده‌ای در کافه رستوران بیکر اند اسپایس غذا بخورند. البته این کافه رستوران دارای رژیم غذایی حلال و بدون گلوتن هم هست.

فعالیت کافه رستوران بیکر اند اسپایس دبی از صبح شروع شده و تا شب ادامه می‌یابد. این سخن بدین معناست که برای هر سه وعده غذایی می‌توان روی این رستوران حساب باز کرد. لازم به ذکر است که این کافه رستوران دارای سرویس‌هایی همچون سرویس بیرون بر، خوردن غذا در فضای روباز و دسترسی صندلی چرخدار بوده و به همین دلیل، عموم افراد از بودن در آن کاملا لذت می‌برند. ناگفته نماند که قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها در کافه رستوران بیکر اند اسپایس متعادل است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است